• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Osobowe 1:1

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.354 108 2
#44
Kilka fajnych aut jest na tych fotach ale reszta to typowy wiejski tuninng szczególnie ostatnia fotka, z A2 na siłę robią coś co i tak na finale do niczego się nie nadaję, żenada.
 

Michał Type_r7

Moderator działu Modelarstwo Samochodowe
Zespół forum
Reakcje
13.478 158 2
#46
Kilka fajnych aut jest na tych fotach ale reszta to typowy wiejski tuninng szczególnie ostatnia fotka, z A2 na siłę robią coś co i tak na finale do niczego się nie nadaję, żenada.
Broda, ale to nie jest zlot samochodów tunningowych, ale wyścigi na 1/4 i drift, gdzie części lecą ... karoserie się gniotą na potęgę.
To nie ma ładnie wyglądac a szybko jeździc... ta A2 miała ponad 250hp
 

OSA

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 1 0
#49
I po co z A2 robić coś do czego się nie nadaję ??? Jest tyle fajnych sportowych wózków i nawet tańszych od badziewnego A2:p
Broda bo kupić porsche może każdy kto ma sos, a zrobić sobie szybkie i niepozorne auto już nie każdy umie... ;) Sam jestem w trakcie zrobienia niepozornego samochodu z sercem 2.0T z saaba...Powiesz że to bez sensu, a ja Ci powiem że jak ktoś ma fun z dłubania w samochodzie to bardziej go będzie jarać np wspomniany Combolot który daje rade z pozoru sportowym furom... :)
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.354 108 2
#50
Broda bo kupić porsche może każdy kto ma sos, a zrobić sobie szybkie i niepozorne auto już nie każdy umie... ;) Sam jestem w trakcie zrobienia niepozornego samochodu z sercem 2.0T z saaba...Powiesz że to bez sensu, a ja Ci powiem że jak ktoś ma fun z dłubania w samochodzie to bardziej go będzie jarać np wspomniany Combolot który daje rade z pozoru sportowym furom... :)
Proszę Cię ;)
Róbcie sobie co chcecie mnie nie przekonacie, małe miejskie auto nawet z wielkim silnikiem i 300KM to i tak dalej tylko małe miejskie auto.
Nikomu nie bronie niech sobie wsadzają V8 do Audi A2 tylko mówię że to i tak dalej będzie badziew co najwyżej szybki badziew :D
 

Seba19/77

Znany użytkownik
Reakcje
0 1 0
#51
Prawdą jest, że nie wszystko do wszystkiego pasuje. Z tym A2 to wg mnie też poroniony pomysł, bo toto wysokie, wąskie i podatne na boczne podmuchy wiatru. poza tym jedno z najbrzydszych Audi w historii (n).
 

Michał Type_r7

Moderator działu Modelarstwo Samochodowe
Zespół forum
Reakcje
13.478 158 2
#52
Ale wiesz o co chodzi z Audi A2? Nikt tego wcześniej nie robił w taki samochodzie.
A jak było z tym samochodem? Toż to terenówka... a objexdzała wszystkie samochody typu Porsche, Corvette, Ferrari
Właśnie w tym jest fun, żeby z kwadra zrobić super szybki samochód.



dsc6130.jpg
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.354 108 2
#54
Ale wiesz o co chodzi z Audi A2? Nikt tego wcześniej nie robił w taki samochodzie.
A jak było z tym samochodem? Toż to terenówka... a objexdzała wszystkie samochody typu Porsche, Corvette, Ferrari
Właśnie w tym jest fun, żeby z kwadra zrobić super szybki samochód.



Zobacz załącznik 116121
A2 wieli tylko dlatego że, jest bardzo lekkie bo jest to aluminiowa buda, a nie ze względu na piękny wygląd.
A najlepszy Fan to jest jak 60 letnia kobiecina w swojej 60KM Astrze startuje pierwsza z pod świateł a łysy w 6 litrowej BMW nie daje rady potem jej przez 10 minut wyprzedzić.
Każdy ma inny Fan ja już stary i mnie to nie bawi niech bawi tych co to robią.
GMC tez nie był dla Fanu zrobiony tylko dlatego że mam napęd na 4 koła co z połączeniu z bardzo mocnym silnikiem daje mu przewagę na starcie, co 4 buty pędzone to nie dwa.;)
 

Seba19/77

Znany użytkownik
Reakcje
0 1 0
#56
Boże... a czy żeby jeździć szybko trzeba mieć 1000 koni pod maską?
Mówiłem w kontekście, że GMC do setki ma 5 s fabrycznie, a A2 wymaga do tego dużych przeróbek, które nie zmieniają charakteru auta tak naprawdę....:confused:
 

Michał Type_r7

Moderator działu Modelarstwo Samochodowe
Zespół forum
Reakcje
13.478 158 2
#57
Boże... a czy żeby jeździć szybko trzeba mieć 1000 koni pod maską?
Mówiłem w kontekście, że GMC do setki ma 5 s fabrycznie, a A2 wymaga do tego dużych przeróbek, które nie zmieniają charakteru auta tak naprawdę....:confused:
Ale samochody, które startują na cwiartkę nie maja dużo wspólnego z fabrycznymi samochodami.
Fabryczny samochód to tylko baza... dlatego jeźdżą przebudowane Ople Corsa A, stare golfy II, Ople kadetty czy Audi 100 ze zdjęcia.. żaden z tych samochodów, nie jest sportowym samochodem a 1/4 robi poniżej 13sek.
 

OSA

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 1 0
#58
Prawda jest taka, że trzeba sobie wybrać w miarę dobrą bazę pod mody pod kątem np rozwojowych silników, tanich części czy też dostępności części do dłubania. Także fakt faktem, że niektóre projekty są robione na zasadzie "bo nikt tego nie zrobił" pomimo iż ogólny rachunek ekonomiczny jest beznadziejny tj ilość włożonej sałaty do otrzymanych osiągów... Jednakże gdyby wszyscy tak robili to byśmy mieli same golfy VR6, 1.8T z Haldexem ;) Czyli byłoby nudno ;) Jeżeli ktoś ma cel być gwiazdą ćwiary to wybiera najlepszą rozwojowo bazę, ale są też tacy którzy chcą niepozorne, mocne auto na ulice, ale już nie biją się o zejście 0,0001s 0-400 wywalając z samochodu wszystko łącznie z niepotrzebną wiązką elektryczną.. Moim zdaniem to A2 to taki średni pomysł koszty-osiągi, ale skoro właściciel poszedł tą drogą to powinniśmy się tylko cieszyć, że jest coś innego, pomimo iż na zdrowy rozsądek lepiej jakby wziął za bazę GTi lub 2,8/3,2 VR6 i tam wrzucił siana, ale byłby kolejny golf VR6T;)
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
26.354 108 2
#59
Prawda jest taka, że trzeba sobie wybrać w miarę dobrą bazę pod mody pod kątem np rozwojowych silników, tanich części czy też dostępności części do dłubania. Także fakt faktem, że niektóre projekty są robione na zasadzie "bo nikt tego nie zrobił" pomimo iż ogólny rachunek ekonomiczny jest beznadziejny tj ilość włożonej sałaty do otrzymanych osiągów... Jednakże gdyby wszyscy tak robili to byśmy mieli same golfy VR6, 1.8T z Haldexem ;) Czyli byłoby nudno ;) Jeżeli ktoś ma cel być gwiazdą ćwiary to wybiera najlepszą rozwojowo bazę, ale są też tacy którzy chcą niepozorne, mocne auto na ulice, ale już nie biją się o zejście 0,0001s 0-400 wywalając z samochodu wszystko łącznie z niepotrzebną wiązką elektryczną.. Moim zdaniem to A2 to taki średni pomysł koszty-osiągi, ale skoro właściciel poszedł tą drogą to powinniśmy się tylko cieszyć, że jest coś innego, pomimo iż na zdrowy rozsądek lepiej jakby wziął za bazę GTi lub 2,8/3,2 VR6 i tam wrzucił siana, ale byłby kolejny golf VR6T;)
Czyli jednym słowem Audi A2 badziew.:D:ROFL::D:ROFL:;)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Skala 1:1 4
Skala 1:1 221

Podobne wątki