• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

OKz32-2

OP
OP
D

Dampflok

Gość
#8
Parowóz jest malowany i przygotowywany do parowozjady. Będzie przywrócone oryginalne malowanie widoczne na powyższych zdjęciach.
 

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
#14
Bez urazy , ale ludzie z Wolsztyna powinni się teraz zapaść pod ziemie ze wstydu.
Taa, tylko weź pod uwagę że Wolsztyn jednak cokolwiek jeździ, co 1-2 tygodnie robi kursy na dłuższych relacjach, Oelki z Wolsztyna w tym roku zrobiły ładnych kilka, jak nie kilkanaście tys. km. A Chabówka co? Jedna Parowozjada, kilka pociągów retro zamówionych przez Niemców oraz letnie kursy na trasie 15km.

Oczywiście jak najbardziej jestem za tym, żeby utrzymywać jak najwięcej parowozów pod parą i bardzo mnie cieszy powrót do służby OKz32, ale chyba warto by się było zastanowić nad rozszerzeniem oferty turystycznej, zwłaszcza, że na tych terenach jest o wiele większy potencjał niż w Wielkopolsce, w której się udało.
 

RafałM

Znany użytkownik
Reakcje
23 3 0
#15
Taa, tylko weź pod uwagę że Wolsztyn jednak cokolwiek jeździ, co 1-2 tygodnie robi kursy na dłuższych relacjach, Oelki z Wolsztyna w tym roku zrobiły ładnych kilka, jak nie kilkanaście tys. km. A Chabówka co? Jedna Parowozjada, kilka pociągów retro zamówionych przez Niemców oraz letnie kursy na trasie 15km.

Oczywiście jak najbardziej jestem za tym, żeby utrzymywać jak najwięcej parowozów pod parą i bardzo mnie cieszy powrót do służby OKz32, ale chyba warto by się było zastanowić nad rozszerzeniem oferty turystycznej, zwłaszcza, że na tych terenach jest o wiele większy potencjał niż w Wielkopolsce, w której się udało.
Jasne masz racje.Tylko pytanie brzmi jak długo jeszcze? I co dalej?
Zapewne wiesz, w jakim one są stanie. Może sie to wszystko skończyć jak z Pm36 zajeżdżona do granic możliwości i odstawiona w krzaki. Zresztą było tak z wieloma innymi parowozami w Wolsztynie, które mogłyby nadal jeździć i cieszyć miłośników kolei.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.687 560 30
#16
A gdzie można je obejrzeć bez logowania się? W linku podanym przez kolegę Dampfloka, jest tylko to samo zdjęcie, które wrzucił na forum. Żeby wejść do galerii, trzeba się zalogować, a na to nie mam ochoty.
 

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
#19
Jasne masz racje.Tylko pytanie brzmi jak długo jeszcze? I co dalej?
Zapewne wiesz, w jakim one są stanie. Może sie to wszystko skończyć jak z Pm36 zajeżdżona do granic możliwości i odstawiona w krzaki. Zresztą było tak z wieloma innymi parowozami w Wolsztynie, które mogłyby nadal jeździć i cieszyć miłośników kolei.
Stan parowozu jedynego czynnego jest taki, że w tym roku poprowadził całą masę pociągów turystycznych i nie doznał przy tym żadnej poważnej awarii, która spowodowałaby znacznie opóźnienie lub konieczność wzywania diesla. Moim zdaniem czasy niedbalstwa w Wolsztynie, przynajmniej ze strony załóg parowozowych, minęły. Znam tych ludzi, którzy jeżdżą obecnie, wiem jak się starają, żeby to jechało. Zgadza się, że w Wolsztynie zarzynano parowozy, ale tych ludzi już nie ma. Obecnie problemem są jeszcze Anglicy i ten ich Howard, po zmianie władzy w Polsce trzeba by tą jego szopkę zgłosić do UTK że ludzie bez uprawnień prowadzą pociągi pod okiem maszynistów nieposiadających uprawnień instruktorów.
A to że jest tylko jeden parowóz, to akurat nie wina pracowników parowozowni. Wolsztyn nie ma zaplecza do wykonywania rewizji ani NG. Jednak Ol49-59 poszła na rewizję do Leszna, która ma być wykonana w trybie przyspiesz0nym, parowóz ma wrócić do ruchu w marcu. Naprawa Pt47 też jest na ukończeniu. Nie jestem superoptymistą, ale widzę, że od kiedy TurKol jeździ i wymaga bezawaryjności, to Wolsztyn zaczyna się poprawiać.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 3

Podobne wątki