Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
I bardzo dobrze! Bo modele robią ostatnio naprawdę warte uwagi, ale za to za cenę bardzo przystępną. To może w dłuższej mierze być klucz do sukcesu, w pozostaniu na tym rynku. A Roco może szybko paść ze swoim robieniem ekskluzywności ze swoich produktów, i podwyższaniem cen do nienormalnych wartości.
poczekamy zobaczymy, bazę na wózek już mają pod V200 DR. W tym roku jakoś PIKO też dało nowości 2 razy.
Coś poznikały te nowości PIKO 2014, ale przypuszczam że w oficalu będzie napewno BR187, w czasie testów przez BLS we wrześniu jedna osoba już o tym mówiła.
A czy przypadkiem wózek od S200 nie pasuje rozstawem osi? Czesi wcześniej robili T669 w żywicy i stawiali na starym M62 Gützold a potem na ROCO.
Przymierzyłem tą żywiczną osłonę i pasuje ale coś mi nie dało spokoju.
Nie miałem planów, już mam i Czesi dobrze nagieli wymiar rozstawu osi
W gagrinie 2100mm w S200/T669 2000mm, chyba że wózkami różniły się poszczególne wersje T669.0 lub T669.5 (szerokotorowa)
W Intercity jeździły dwa (obecnie DB Schenker), teraz na jazdach próbnych jest trzeci - obrobił ITl, Orlena, a obecnie jest na testach w PolMiedź Transie. Zastanawia mnie przynależność tych lokomotyw, bo mają oznaczenie PL-PCW, co z niczym się mi nie kojarzy.