To co jest na zdjęciu to bardzo stara skoda. Czesi zamiast je złomować to wydzierżawili je polskim prywatnym przewoźnikom i zarabiają na nich kasę na modernizację własnego taboru. Są to bardzo wysłużone lokomotywy bo produkowane mniej więcej w tych samych latach co polskie sputniki (ET21 lub 3E,3E/1) i jak tylko wrócą do właściciela to zostaną zezłomowane, ale niewiadomo kiedy wrócą bo znając nasze realia to pojeżdżą jeszcze następne 30 lat aż zaczną się rozpadać. Dla obsługi są strasznie niebezpieczne bo szafa WN jest niczym nie osłonięta, a poza tym to żeby przejść z kabiny A do B to trzeba przejść przez szafę WN która może być pod napięciem 3000V, bo pantografy opuszczają się po otwarciu drzwi od przedziału maszynowego, a po zamknięciu patyk znowu się podnosi, a maszynista może być w środku. W lokomotywach polskiej produkcji jak się wejdzie do przedziału maszynowego to wszystkie elementy na napięcie 3000V są zabezpieczone a wejście do przedziału WN (do którego są jedne drzwi) powoduje spuszczenie powietrza z kanału głównego, opuszczenie pantografów i uziemienie całej lokomotywy. I chyba były już w Polsce wypadki śmiertelne na tych lokomotywach ale ile to nie jestem w stanie powiedzieć.