• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

niby makieta-niby moduł

P

przemyslawkijo

Gość
witam grono forumowiczów,
na imię mam Przemek.

chcę się podzielić tym co udało mi się dotychczas zrobić-z góry uprzedzam że nie jest to fachowa praca, lecz jedynie z małego zamiłowania do h0. miałem kiedyś makietkę stołową ale to zajmowało dużo miejsca, więc czerpiąc małe wzorce z makiet pt: Makieta Przemytnika i
Dworzec w sypialni
, zacząłem sam coś skrobać z tego co miałem :LOL:
kupiłem dechę 40cm szer/210cm dł, poukładałem i porobiłem izolowane tory (tak jak na makietakolejowa.pl), zamiast szutru użyłem substratu akwarystycznego i jakoś to wyszło.

proszę o opinie - podkreślam, że jestem laikiem w tej dziedzinie

Załączniki

• 72,6 KB Wyświetleń: 2.004
  • 107,6 KB Wyświetleń: 2.008
  • 97,6 KB Wyświetleń: 1.998
  • 102,1 KB Wyświetleń: 2.002

konrad10

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam. Prosisz o opinie, ale nie wiem czy ja nie widzę u siebie zdjęć czy Ty nie wgrałeś zdjęć. Wgrywamy jako załączniki ;)

Pozdrawiam

mattia

Znany użytkownik
Reakcje
84 1 0
Czesc przemyslawkijo ! nie zalamoj rak ,popatrz tu na forum na relacje z konstrukcji makiet ktore to powstaja . Trening czyni mistrza , nikt z nas nie urodzil sie MODELARZEM, makiety tu prezentowane powstaja niekiedy latami.I wszyscy podczas prac przy ich budowie ucza sie i nabiersja nowych doswiadczen . Glowa do gory i DOROBOTY !!!.Powodzenia przy dalszych pracach.

EU06-01

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
mattia napisał(a):