Witam,
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z napędami nadmakietowymi tilliga (tillig 82512 oraz 82511)?
Mianowicie kupiłem używane napędy jeszcze PILZa (obecnie tillig) na swoją makietę i są w pełni sprawne tzn. poprawnie przełączają zwrotnice. Problem mam natomiast z wyjściami do oświetlenia pulpitu, mianowicie przy niektórych napędach po przełączeniu nie świeci lampka, tzn. trzeba poruszać górną częścią napędu i jak złapie styk to jest ok. We wszystkich napędach czuję lekki luz przy ręcznym przełączaniu zwrotnic i wajcha do przełączania może poruszać się na boki. W związku z tym to on może być przyczyną nie stykania i w konsekwencji nie świeceni lampki.
Czy ktoś miał/ma podobny problem i może coś doradzić w tej kwestii?
Zastaniawam się czy na próbę nie kupić nowego napędu tilliga aby sprawdzić czy tam także jest ten problem...
Napędy mam już na makiecie i wolałbym uniknąć ich rozbierania ponieważ testowo rozebrałem jeden z nich i póżniej był problem z jego złożeniem, mianowicie śruby podtrzymujące górną i dolną pokrywę w ogóle nie trzymały.
PS
Nie maiłem żarówki 16V więc testy ze świeceniem żarówki robiłem przy zasilaniu z bateryjki 4,5V i ręcznym przełączaniu zwrotnicy natomiast testy samego przełączania zwrotnic przy zasilaniu 16V~.
Pozdrawiam,
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z napędami nadmakietowymi tilliga (tillig 82512 oraz 82511)?
Mianowicie kupiłem używane napędy jeszcze PILZa (obecnie tillig) na swoją makietę i są w pełni sprawne tzn. poprawnie przełączają zwrotnice. Problem mam natomiast z wyjściami do oświetlenia pulpitu, mianowicie przy niektórych napędach po przełączeniu nie świeci lampka, tzn. trzeba poruszać górną częścią napędu i jak złapie styk to jest ok. We wszystkich napędach czuję lekki luz przy ręcznym przełączaniu zwrotnic i wajcha do przełączania może poruszać się na boki. W związku z tym to on może być przyczyną nie stykania i w konsekwencji nie świeceni lampki.
Czy ktoś miał/ma podobny problem i może coś doradzić w tej kwestii?
Zastaniawam się czy na próbę nie kupić nowego napędu tilliga aby sprawdzić czy tam także jest ten problem...
Napędy mam już na makiecie i wolałbym uniknąć ich rozbierania ponieważ testowo rozebrałem jeden z nich i póżniej był problem z jego złożeniem, mianowicie śruby podtrzymujące górną i dolną pokrywę w ogóle nie trzymały.
PS
Nie maiłem żarówki 16V więc testy ze świeceniem żarówki robiłem przy zasilaniu z bateryjki 4,5V i ręcznym przełączaniu zwrotnicy natomiast testy samego przełączania zwrotnic przy zasilaniu 16V~.
Pozdrawiam,
Załączniki
-
6,5 KB Wyświetleń: 287