Chciałbym zaprezentować postępy prac nad dwoma wagonami, ich pierwowzory znajdują się obecnie w Rogowie.
Pierwszy to węglarka, czteroosiowa, na razie zlutowana ostoja z wszystkimi słupkami wzmocnieniem pod ostoją i czopami skrętu, wózki są w realizacji, po wykonaniu drzwi a co za tym idzie przylutowaniu do słupków zawiasów, wszystko pójdzie do piaskowania, i po odeskowaniu zostanie pomalowane na oryginalny kolor.
Drugi a zarazem pierwszy w moim warsztacie z historią sięgająca czasów których nikt nie pamięta, to cysterna do przewozu melasy, właściwie gotowa czeka tylko na blachy imitujące nitowanie zbiornika, jego osprzęt, montaż i malowanie.
Maźnice są z tworzywa w celu wyeliminowania zwarć, ale posiadają tuleje łożyskowe.
Sprzęgi typowe dla kolei 750 mm się projektują.
Pierwszy to węglarka, czteroosiowa, na razie zlutowana ostoja z wszystkimi słupkami wzmocnieniem pod ostoją i czopami skrętu, wózki są w realizacji, po wykonaniu drzwi a co za tym idzie przylutowaniu do słupków zawiasów, wszystko pójdzie do piaskowania, i po odeskowaniu zostanie pomalowane na oryginalny kolor.
Drugi a zarazem pierwszy w moim warsztacie z historią sięgająca czasów których nikt nie pamięta, to cysterna do przewozu melasy, właściwie gotowa czeka tylko na blachy imitujące nitowanie zbiornika, jego osprzęt, montaż i malowanie.
Maźnice są z tworzywa w celu wyeliminowania zwarć, ale posiadają tuleje łożyskowe.
Sprzęgi typowe dla kolei 750 mm się projektują.
Załączniki
-
436,4 KB Wyświetleń: 55
-
448,7 KB Wyświetleń: 59
-
367,8 KB Wyświetleń: 66
-
350 KB Wyświetleń: 63
-
165,4 KB Wyświetleń: 63