- nr 1 tor główny zasadniczy dla pociągów osobowych i towarowych obu kierunków
- nr 2 tor ładunkowy
- nr 2a tor ładunkowy przy rampie boczno-czołowej
- nr 3 tor główny dodatkowy dla pociągów osobowych i towarowych obu kierunków
Budynek dworca pełni funkcje służbowe i gospodarcze,odprawę podróżnych zapewniają dwa jednokrawedziowe perony: peron nr 1 długości 110m i peron nr 2 długości 120m,dojście do peronów na poziomie szyn.Stacja posiada jedynie semafory wjazdowe A i F.Semafory jak i rozjazdy 1 i 5 nastawiane są mechanicznie za pomocą pędni drutowych z naprężaczami zewnętrznymi,reszta rozjazdów 2,3,4 jak i wykolejnica Wk1 są nastawiane ręcznie na miejscu i zamykane na zamki zwrotnicowe.Stacja od semafora A do semafora F ma długość 1100m.Odległość semafora wjazdowego A od nastaewnicy wynosi 540m i odpowiedno semafora F 560m.Prędkość maksymalna wynosi na całym szlaku 40 km/h.
Moduły budowane będą według normy FREMO plus dwa moduły przejściowe zakończone profilami przejściowymi LL500,rzeźba terenu wykonana zostanie ze sturoduru.
Materiał torowy Tillig Ellite code 83,rozjazdy EW6.
Oto spis budynków znajdujących się na stacji:
1- budynek dworca z poczekalnią i mieszkaniami
2 - magazyn przesyłek ekspresowych
3 - nastawnia
4 - wc
5 - wieża ciśnień
6 - stacja trafo
7 - straznica przejazdowa
8 - dwurodzinny budynek mieszkalny
9 - budynek gospodarczy
10 - pralnia
11 - drewniana szopa na narzędzia
12 - waga wagonowa
Wszystkie zastosowane budynki będą z czerwonej cegły.
Panowie pomóżcie jak najkrótszą droga poprowadzić pędnię do semaforów i zwrotnic i gdzie ustawić do nich naprężacze?
Jakie mam zastosować semafory wjazdowe jedno ranienne czy dwuramienne z ramionami spżęrzonymi?
Plan układu torowego jest narazie na papierze i tu mam ogromną prośbę do szanownych kolegów ażeby pomóc mi rozrysować w jakimś programie i przenieść układ na siatkę modułów(8 modułów lub więcej jeśli trzeba) ,tak żeby nie stracić proporcji układu torowego stacji,mi niestetu wychodzą jakieś bzdety.