Plan niezły, ale koniecznie trzeba odwrócić kierunek przejść między torami szlakowymi na obu końcach stacji. Taki układ, jak jest, wzorowany z zamieszczonego wcześniej planu, był tam dobry przy założeniu, że były to dwie linie 1-torowe, zewnętrzny obwód to linia lokalna z niewielkim ruchem między jedną linią drugą. W wersji kolegi Patryka jest to 2-torowa linia główna, gdzie musi być możliwość wjazdu z lewej strony na tory dodatkowe, a z prawej strony wyjazd z tych torów dalej na prawy tor szlakowy. Te obecne przejścia mogą zostać, ale nie są konieczne. A dokąd ma prowadzić tor z rozjazdu krzyżowego po prawej na dole?
Pomysł z odsunięciem lokomotywowni w prawo jest dobry.
Poza tym nie wiem, czemu ma służyć połączenie na ukos po lewej stronie, poza stworzeniem problemów elektrycznych (robią się dwie pętle!).
I jeszcze jedno: co to ma być to po prawej stronie? Jeżeli druga stacja, to trzeba popracować na układem torowym, jeżeli coś innego, to pewnie też, ale zależy od celu tego układu.