Zbliża się planowana modernizacja linii kolejowej nr 7. Ma ona być podzielona na 3 etapy:
a) Otwock – Pilawa,
b) Pilawa – Dęblin,
c) Dęblin – Lublin.
Ogółem na całej linii (wliczając w to odcinek Lublin – Dorohusk) planowane jest zbudowanie komputerowych urządzeń SRK sterowanych z nastawni miejscowych oraz z LCS: Pilawa, Dęblin, Lublin, Rejowiec. Ponadto zabudowane mają zostać urządzenia ERTMS/ETCS poziom 2 oraz GSM-R.
Pierwsza część zakłada oczywiście modernizację tego odcinka do prędkości 160 km/h z dobudową drugiego toru. Likwidacji ulegnie stacja w Zabieżkach, która to przemianowana zostanie na przystanek osobowy. Na bazie dokumentacji przedprojektowej postaram się przybliżyć ten temat.
Termin rozpoczęcia - I kwartał 2015 roku. Jeśli ktoś ma coś pofocić ze starego to niech się pospieszy
Podaję link do informacji (są tam też plany niektórych stacji na tej linii, np. Pilawa, Celestynów, Otwock):
http://atapi.org.pl/?p=63
a) Otwock – Pilawa,
b) Pilawa – Dęblin,
c) Dęblin – Lublin.
Ogółem na całej linii (wliczając w to odcinek Lublin – Dorohusk) planowane jest zbudowanie komputerowych urządzeń SRK sterowanych z nastawni miejscowych oraz z LCS: Pilawa, Dęblin, Lublin, Rejowiec. Ponadto zabudowane mają zostać urządzenia ERTMS/ETCS poziom 2 oraz GSM-R.
Pierwsza część zakłada oczywiście modernizację tego odcinka do prędkości 160 km/h z dobudową drugiego toru. Likwidacji ulegnie stacja w Zabieżkach, która to przemianowana zostanie na przystanek osobowy. Na bazie dokumentacji przedprojektowej postaram się przybliżyć ten temat.
Termin rozpoczęcia - I kwartał 2015 roku. Jeśli ktoś ma coś pofocić ze starego to niech się pospieszy
Podaję link do informacji (są tam też plany niektórych stacji na tej linii, np. Pilawa, Celestynów, Otwock):
http://atapi.org.pl/?p=63