• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

mocowanie torów.....

daroTRN

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam czy naprawdę przybijanie torów do uprzednio położonego korka jest aż takim złym pomysłem, boję się trochę kleić tory bo jak mi coś nie wyjdzie to lipa będzie :(..... a i jeszcze jedno mam w planach wyklejenie całego blatu korkiem a nie tylko pod torami czy to też zły pomysł ? nie mam doświadczenia żadnego w tym kierunku... a nie chciałbym bym nic skopać może ktoś będzie tak uprzejmy i podrzucił mi może jakieś filmiki na youtube na temat ciecia korka, itd widziałem kilka o szutrowanie ale kurcze nie ma nic i cieciu korka :( pozdrawiam

ManMania

Znany użytkownik
Reakcje
6 0 0
Zanim przykleisz możesz wszystko przytwierdzić za pomocą pinezek. Bierzesz nóż do tapet, jakąś płytę pod spód, jakiś przedmiot z prostą krawędzią i jedziesz ze światem ;), tutaj dużej filozofii nie ma.

OP
OP
daroTRN

daroTRN

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Zanim przykleisz możesz wszystko przytwierdzić za pomocą pinezek. Bierzesz nóż do tapet, jakąś płytę pod spód, jakiś przedmiot z prostą krawędzią i jedziesz ze światem ;), tutaj dużej filozofii nie ma.
Proste odcinki to nie problem.... tak myślę ale jakieś łuki, zwrotnice z zamocowanym sterowaniem za diabła nie widzę tego.....

vs125

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Tor możesz przykleić punktowo ,możesz także przykręcić np. wkręty PIKO , mocowanie pinezkami , w sklepie z korkiem są już dostępne gotowe profile ,alternatywą jest uniwersalny podkład pod tory 7,3 m (Gąbka ścięta 45 stopni )

OP
OP
daroTRN

daroTRN

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Tor możesz przykleić punktowo ,możesz także przykręcić np. wkręty PIKO , mocowanie pinezkami , w sklepie z korkiem są już dostępne gotowe profile ,alternatywą jest uniwersalny podkład pod tory 7,3 m (Gąbka ścięta 45 stopni )