Z oryginalnego wykorzystałem tylko kabinę i tylne chromowane błotniki,reszta zrobiona. Zbiorniki w ixo były odlane razem z ramą a szkoda bo miały zrobione wgłębienia imitujące stopnie. Swoje robiłem z rurki elektrycznej średnicy 16mm plus taśma aluminiowa do uszczelniania kominów,rama i sleeper to hips 1,5mm ,koła zaadoptowane z Peterbilta 352. Tam chociaż były poprawne, to na większości nowszych zdjęć mają mniejsze,właśnie takie jak miał Kenworth, zamówię odlewy w Reisen Labor.
Ciekawostką są wycieraczki "fototrawione" ,faktycznie są wycinane ze stali podobnej do żyletek. Nie udało mi się wystrugać tylnych mostów, także te elementy też będę zamawiał w Reisen Labor niekoniecznie poprawne .
Co do wątku warsztatowego ro nie bardzo wychodzą mi relacje,jak "tworzę" to zapominam o robieniu zdjęć poszczególnych etapów prac. Druga sprawa to ,że nie mam cierpliwości. Każda przeróbka którą tu pokazywałem powstaje w maksymalnie dwa dni ,jeśli coś trwa dłużej odkładam na półkę i na ogół już do tego nie wracam
Taka moja zła cecha. Ale jeśli będzie taka potrzeba to chętnie pomogę i opiszę dokładniej co jak robiłem