witam wszystkich,
jestem początkującym zapaleńcem kolejowym,
choć wiek już więcej niż ...)))))
Na allegro kupiłem model w standardzie HO - BR 003160-9 i o dziwo już wiem
ze firma wszystko wyjaśni MARKLIN
Model jak na zewnętrzne walory "ok" tylko zasilanie z tym jest kłopot...
nie byłem świadomy kupując, iż zasilanie będzie przemienne...
i tu powstaje pytanie:
- czy można zmienić zasilanie w tym parowozie?
czy jest w ogóle sens i jak to by wyglądało na środki finansowe?
Sprawdziłem ośki w tendrzaku i loko, wszystkie są metalowe (jednolity metal), czyli na normy zasilania prądem stałym niestety robią zwarcie...w tendrzaku owszem jest jakiś elektrostatyk ale chyba nie ma zastosowania w zmianie zasilania jak ponoć w BR54...
Owszem chciałbym BR 003 przerobić na Pm2 tylko wiatrownice są mlutkie uszate, a nie jak w oryginalnym Pm2...
Może ktoś nakieruje mnie na odpowiednie tory i czy ktoś zaradzi
Pozdrawiam
http://images23.fotosik.pl/87/77dee89550464d84m.jpg
jestem początkującym zapaleńcem kolejowym,
choć wiek już więcej niż ...)))))
Na allegro kupiłem model w standardzie HO - BR 003160-9 i o dziwo już wiem
ze firma wszystko wyjaśni MARKLIN
Model jak na zewnętrzne walory "ok" tylko zasilanie z tym jest kłopot...
nie byłem świadomy kupując, iż zasilanie będzie przemienne...
i tu powstaje pytanie:
- czy można zmienić zasilanie w tym parowozie?
czy jest w ogóle sens i jak to by wyglądało na środki finansowe?
Sprawdziłem ośki w tendrzaku i loko, wszystkie są metalowe (jednolity metal), czyli na normy zasilania prądem stałym niestety robią zwarcie...w tendrzaku owszem jest jakiś elektrostatyk ale chyba nie ma zastosowania w zmianie zasilania jak ponoć w BR54...
Owszem chciałbym BR 003 przerobić na Pm2 tylko wiatrownice są mlutkie uszate, a nie jak w oryginalnym Pm2...
Może ktoś nakieruje mnie na odpowiednie tory i czy ktoś zaradzi
Pozdrawiam
http://images23.fotosik.pl/87/77dee89550464d84m.jpg