• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta laika

Zbysio

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam uprzejmie!

Jestem kompletnym laikiem modelarsko-kolejkowym (humanista z wykształcenia niestety), ale dostałem zadanie zrobienia małej makiety dla dzieciaka (i pewnie nie tylko, bo i mnie się spodobało... :p:p). No i zacząłem. Podobno nie święci garnki lepią, ale garncarzem w tydzień nikt nie zostanie...
Być może porywam się z motyką na słońce nie mając motyki i nie widząc słońca, ale i tak się zdecydowałem, więc wolę zaczynać dobrze, niż potem pruć i bawić się od nowa, szkoda czasu i kosztów.

Od miesiąca namiętnie przeglądam Wasze modelarskie fora (nawet teksty sprzed wielu lat), od natłoku potrzebnych i mniej potrzebnych informacji głowę mam jak bania, a głupszy jestem, niż przed. Po obejrzeniu wielu Waszych realizacji (zwłaszcza Mistrza LL, mego rówieśnika nawiasem mówiąc) powinienem raczej dać sobie spokój, ale cóż, człek omylny jest. Na forum rejestrować się nie chciałem, żeby uniknąć (słusznych zresztą pewnie) kpin i tekstów "poczytaj" albo "jak nie umiesz, to się nie zabieraj". Ale inaczej nie ma jak zapytać.

W związku z tym mam nieco pytań. Nie chodzi o żadne skomplikowane sprawy, tylko o podstawy, które są dla Was jasne jak 2+2=4, dla mnie - delikatnie mówiąc - mniej. Może znajdzie się jakaś życzliwa dusza, która poza słusznymi drwinami wspomoże kilkoma radami.