• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Podczas tworzenia nowego ogłoszenia prosimy o wybranie prefixu. Znacząco ułatwi to innym użytkownikom korzystanie z ogłoszeń w dziale Giełda.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
  • Hej Gość czy wiesz, że w dziale giełda można edytować swoje wpisy oraz usunąć cały temat kiedy ogłoszenie jest już nieaktualne?
  • Prefixy pozwalają wydzielić wyświetlanie ogłoszeń tylko konkretnego typu.

Sprzedam lokomotywy i wagony normalno i wąskotorowe, tramwaje, literatura

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#1
W ogłoszeniu tym będę co jakiś czas wrzucał coraz to nowsze rzeczy na sprzedaż, jakie albo nie pasują do kolekcji, albo jakich z różnych względów postanowiłem się pozbyć. Wiele z nich nabyłem dawno temu, niektóre stanowią unikaty.

odlewy żywiczne na model lokomotywy spalinowej serii SM03

Na początek na sprzedaż elementy odlewane z żywicy służące do budowy modelu lokomotywy spalinowej serii SM03. W skład wchodzi pudło (nadwozie), osobno ostoja (podwozie), oraz koła. Jakie z elementów występujących w oryginale już zamontowano widać dobrze na dołączonych zdjęciach. Do zestawu tego nie posiadam nic poza tym co napisałem wyżej i ukazałem na zdjęciach. Oryginalnie elementy są produkcji osoby o pseudonimie PRLOK i zostały kupione prawdopodobnie w 2012 roku. Do wysyłki, mimo kruchości, całość odpowiednio zabezpieczę.
Cena: 160 zł plus koszty wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
Obraz00001.jpg Obraz00002.jpg
Obraz00003.jpg Obraz00004.jpg
Obraz00005.jpg Obraz00006.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#2
elementy do budowy modelu lokomotywy elektrycznej serii EU05 lub EP05

W skład zestawu wchodzi wykonane z metalu pudło, bardzo solidne i sztywne, gdyż zrobione z blachy o grubości aż 1,1 mm. Wygląd znacznie bardziej proporcjonalny, niż rozlazły model firmy MTB. Plus odlany z żywicy dach. Nie skurczył się i nie wygiął w banan, mimo upływu lat. Do tego odlane z żywicy boczki wózków. Oraz co nieco jakiś drobnych elementów, głównie z blaszek fototrawionych. Raczej wśród nich nie ma wszystkiego co lokomotywa mieć powinna. Całość przystosowana do zabudowy na podwoziu modelu BR140 firmy Roco, po skróceniu ramy.
Cena: 360 zł plus koszty wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
Obraz00001.jpg Obraz00002.jpg
Obraz00003.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#3
spalinowy wagon silnikowy firmy Michelin

Model firmy Märklin, numer katalogowy 3122. Na prąd przemienny, z płozą pod tylnym wózkiem. Kupowany bodaj jako nowy, nie używany. Więcej o takich wagonach w oryginale, jak i o podobnym modelu można przeczytać w tym interesującym wątku: http://forum.modelarstwo.info/threads/kolekcja-pojazdów-innych.52842/post-934611.
Jako ciekawostkę należy przytoczyć fakt, iż wagon taki był prezentowany na początku lat 30-tych XX wieku także w naszym kraju.
Cena: 330 zł plus koszty wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
Obraz0001.jpg Obraz0002.jpg
Obraz0003.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#4
Tym razem parę pojazdów wąskotorowych.

Deutz C XIV

Lokomotywa spalinowa wąskotorowa.
Wykonanie: Witold Fita.
Model został wykonany na moje zamówienie w 2012 roku.
Skala H0f, czyli na tor o rozstawie szyn 6,5 mm. Długość 37 mm, szerokość 12 mm, wysokość 20 mm.
Model wykonany z metalowego odlewu. Bez napędu i oświetlenia. Wykończony i pomalowany.
Cena: 90 zł plus koszt wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
18.jpg 19.jpg


drezyna z Czarnej Białostockiej

Drezyna wąskotorowa.
Wykonanie: Witold Fita.
Model został wykonany na moje zamówienie w 2012 roku.
Skala H0f, czyli na tor o rozstawie szyn 6,5 mm. Długość 35 mm, szerokość 18 mm, wysokość 20 mm.
Model wykonany z metalowego odlewu. Bez napędu i oświetlenia. Wykończony i pomalowany. Z odwzorowanym wnętrzem.
Cena: 90 zł plus koszt wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
20.jpg 21.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#5
Lecimy dalej zatem. Dziś coś w ramach pozbywania się z kolekcji trakcji spalinowej.

M62-1261

Model lokomotywy spalinowej M62-1261 w malowaniu Rail Polska. Jest to konwersja wykonana z modelu firmy Roco przez Jan-Kola. Model wykonany oczywiście na specjalne moje zamówienie. W tym dokładnie przypadku zostało odwzorowanych wiele detali oryginału. Lista zmian poniżej. Uwaga: z obu stron brak sprzęgu modelarskiego, za to czoła zostały w pełni wyposażone we wszelkie detale jak w oryginale, w tym pełne sprzęgi śrubowe i powietrzne, zaś odgarniacze nie mają otworów na sprzęgi. Zapewne bez większych problemów można model wyposażyć w elementy sprzęgów. Oświetlenie białe i czerwone. Gniazdo dekodera 8-pinowe, dekoder żaden nie jest zamontowany.
Polecam fanom modeli w tym malowaniu. Będzie to ciekawe uzupełnienie kolekcji. Ciekawie się prezentuje przy modelach firm Roco i Gutzold w tych barwach.

Zakres konwersji (nie wszystko zostało wymienione, odkrywanie nie wymienionych tu detali zostawiam nabywcy):

dach:

- żaluzje wentylatora rosyjskiego
- mechanizm otwierania żaluzji wentylatora
- przestrzenne uchwyty do podnoszenia elementów dachu
- przestrzenny przewód zasilający syreny dźwiękowe
- zmienione wloty powietrza do kabin
- zmienione żaluzje na ukosach dachu
- antena

ściany boczne:

- przestrzenne klamki drzwiowe
- okapniki drzwi wejściowych
- przestrzenne pokrywy wsypowe piasecznic
- ażurowe stopnie pod pudłem

czoła:

- przestrzenne wycieraczki
- spryskiwacze okien
- okna (zostały zeszlifowane wycieraczki odlane wraz z szybami)
- światła z odbłyśnikami
- polskie obudowy reflektorów
- ramki szkieł reflektorów
- uchwyty sygnałów końcowych
- listwa zakrywająca łączenie blach czołownicy
- górna poprzeczka gniazda sprzęgu śrubowego
- osłony z ażurowej blachy na wspornikach zderzaków
- zderzaki z tarczą prostokątną
- osprzęt odgarniaczy (poręcze, stopnie, wieszak sprzęgu śrubowego, dźwignia rozłączania sprzęgu samoczynnego)

podwozie:

- wskaźnik poziomu paliwa na zbiorniku
- elastyczne przewody piasecznic
- ażurowe stopnie na wózkach

wnętrze:

- podmalowania imitacji przedziału maszynowego.

Model nie używany, kolekcjonerski, stał przez pewien czas w gablocie. Poniższe zdjęcia przedstawiają jego wygląd.
Cena: 1500 zł.
Wysyłka kurierem (na ryzyko nabywcy), bądź odbiór osobisty. Ewentualnie paczkomat.
zdjęcie01.jpg zdjęcie02.jpg
zdjęcie03.jpg zdjęcie04.jpg
zdjęcie05.jpg zdjęcie06.jpg
zdjęcie07.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#6
A dziś coś z trakcji elektrycznej.

E 186 145-9 Przewozy Regionalne

Model pochodzi z bardzo limitowanej edycji modeli lokomotyw typu E 186 wykonanych przez firmę EKA-model w 2016 roku na bazie modeli firmy Piko. Co istotne, dodane w ramach konwersji napisy są wykonane metodą tampodruku, co w połączeniu z perfekcyjnie czystym wykonaniem dało efekt modeli jakby fabrycznie wypuszczonych w tej postaci przez Piko.

Model lokomotywy elektrycznej w malowaniu firmy Railpool, z wielkimi logo Przewozów Regionalnych. Epoka V. Analogowy.

Pod kabiną numer "1" zostało zdemontowane gniazdo sprzęgów modelarskich, ale dołączone jest ono do modelu i zawsze można je ponownie zamontować.
Oświetlenie białe i czerwone.
Gniazdo dekodera 8-pinowe. Dekoder niezamontowany.

Niedawno Piko wydało identyczny model, ale z innym numerem, a zatem oba te modele razem mogą stanowić bardzo interesującą parkę.

Model w stanie jak w dniu odbioru od producenta. Nigdy nie używany w żaden sposób.

Cena: 700 zł plus koszty wysyłki.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.
zdjęcie01.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#7
Dziś trochę różnej literatury. Wkrótce kolejne.

katalog Roco 2011/2012

Aż 280 stron (wraz z okładkami). Język angielski. Katalog ma jakąś tam wartość kolekcjonerską dla Polaków, gdyż to w nim jako nowość zaprezentowano lokomotywy ST44 i M62 z dużymi reflektorami, a także lokomotywy Oki2, Oi2, Husarza EU44 oraz sporo różnych wagonów PKP. Katalog w stanie niemal jak nowy, jedynie okładka ma z jedno obtarcie. Bardzo ciężki.
Cena: 10 zł.
zdjęcie02.jpg

Warunki techniczne wykonania wagonu gastronomicznego z klimatyzacją dla ruchu z prędkością 200 km/h. Oznaczenie fabryczne 156A

Stron 63 opisów technicznych + rozkładany rysunek wagonu w trzech częściach. Wydanie z 1998 roku. Stan idealny.
Cena: 20 zł.
zdjęcie03.jpg zdjęcie04.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#8
Tramwaj szybki - projektowanie i eksploatacja

Autor - Jan Podoski. Stron 164. Wydanie 1983 rok. Wnętrze w porządku, okładka podniszczona.
Cena: 10 zł.
zdjęcie05.jpg

Zarys najnowszych dziejów transportu

Autor - Andrzej Piskozub. Stron 340. Wydanie 1979 rok. Książka podniszczona, gdzieś tam w środku mazaje długopisem.
Cena: 10 zł.
zdjęcie09.jpg zdjęcie10.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#9
Kolejne przedmioty trafiają do nabywców, a tymczasem kolejne rzeczy lecą na sprzedaż. Najpierw kolejne dwie pozycje z literatury, następnie jeden kolejny z modeli przedstawiających trakcję spalinową, jakich już jakiś czas temu postanowiłem się pozbyć, a których już jedynie ostatnie modele mi pozostały.

Polska - mapa sieci kolejowej + Europa - mapa sieci kolejowej

Wydana w 1999 roku. Po jednej stronie Polska w skali 1:1500000 a po drugiej Europa (w niepodanej skali). Mapy te stanowią załączniki do Sieciowego Rozkładu Jazdy Pociągów PKP 1999/2000 i do rozkładu jazdy pociągów międzynarodowych PKP 1999/2000. Po rozłożeniu nie jest to wielka mapa. Bardzo dobry stan, lekko może podniszczone brzegi. W jednym miejscu napisane moje nazwisko wraz z datą nabycia.
Cena: 10 zł.
zdjęcie12.jpg

Mapa kolejowa Polski - sezon 1999/2000

Skala 1:650000. Ogromnych rozmiarów. Z jednej strony zadrukowana, z drugiej pusta. W zasadzie jak nowa, bo nie używana i przechowywana w plastikowej koszulce.
Cena: 10 zł.
zdjęcie13.jpg

SM42-2323

Piko 59469.
Model lokomotywy spalinowej firmy CTL Logistics. Epoka VI. Model wyprodukowany w 2013 roku, a zatem od dawna niedostępny na rynku. Bez dekodera. W idealnym stanie, w żaden sposób nie używany, od nowości tylko w pudełku. Samo pudełko w zasadzie idealne, jednak samoistnie rozkleiło się na długości.
Cena: 790 zł.
zdjęcie14.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#10
Tym razem coś z tramwajów.

Modele czeskiej firmy RA Došlý. Ręcznie wykonywane, z żywicznych elementów, z odwzorowanym wnętrzem, bez napędu, bez oświetlenia, z podnoszonym odbierakiem prądu, z obracającymi się wózkami posiadającymi metalowe koła, z ruchomymi imitacjami dyszli sprzęgów, ale bez fizycznej możliwości łączenia modeli ze sobą.

RA Došlý Tatra T1

Numer katalogowy 801100. Czerwona, Praska. Numer taborowy 5026.
Cena: 320 zł.

RA Došlý Tatra T1

Numer katalogowy 800311. Niebieska, Plzeń. Numeru taborowego brak.
Cena: 320 zł.

zdjęcie12.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#11
Następne modele tramwajów trafiają do sprzedaży.

Bombardier NGT6-II-2026

malowanie MPK S.A. Kraków
epoka V
producent: Leopold Halling (Austria)
numer katalogowy: nieznany, model reklamowy
rok produkcji: 2004
długość: 297
oświetlenie: brak
silnik: trójbiegunowy
gniazdo DCC: brak
uwagi: Model pierwotnie był w wersji bez napędu. W 2015 roku dokupiłem kompletne podwozie z napędem, dzięki czemu model zyskał własny napęd. Tym samym jest to raczej niezwykle rzadko spotykana wersja tego modelu.
Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy, gablotowy.
Cena: 850 zł.
01.jpg


Bombardier NGT6-III-2050

malowanie MPK S.A. Kraków
epoka V
producent: Leopold Halling (Austria)
numer katalogowy: 1002041-M
rok produkcji: 2007
długość: 297
oświetlenie: brak
silnik: trójbiegunowy
gniazdo DCC: brak
uwagi: Model w wersji z napędem.

Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy, gablotowy.
Cena: 800 zł.
01.jpg


Bombardier NGT8-2051

malowanie MPK S.A. Kraków
epoka VIa
producent: Leopold Halling (Austria)
numer katalogowy: 1002131-M
rok produkcji: 2015
długość: 375
oświetlenie: brak
silnik: trójbiegunowy
gniazdo DCC: brak
uwagi: Model w wersji z napędem.
Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy, gablotowy.
Cena: 840 zł.
01.jpg


Bombardier NGT6-III-1005

malowanie ZKM Sp. z o. o. Gdańsk
epoka V
producent: Leopold Halling (Austria)
numer katalogowy: 1002042-M
rok produkcji: 2007
długość: 297
oświetlenie: brak
silnik: trójbiegunowy
gniazdo DCC: brak
uwagi: Model w wersji z napędem.

Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy, gablotowy.
Cena: 800 zł.
01.jpg


Siemens Combino-513


malowanie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z o.o.
producent: Linie8 na zamówienie Rietze
numer katalogowy: STRA01050
rok produkcji: 2019
długość: 332
oświetlenie: brak
silnik: trójbiegunowy
gniazdo DCC: 8-pinowe
uwagi: Model pierwotnie był w wersji bez napędu. Dokupiłem oryginalne, dedykowane elementy napędu, płytkę elektroniczną i parę zderzaków, dzięki czemu model zyskał własny napęd oraz gniazdo DCC. Tym samym jest to raczej niezwykle rzadko spotykana wersja tego modelu. Jednakże napęd jest rozwiązany tak słabo w tym modelu, że jeździ on beznadziejnie.

Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy, gablotowy.
Cena: 740 zł
Siemens Combino-513.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#12
Dziś kolejny model trakcji elektrycznej.

E 186 137-6 LOTOS

Model lokomotywy elektrycznej w malowaniu firmy Railpool, z wielkimi logo LOTOS. Epoka V. Cyfrowy.

Konwersja wykonana przez kolegę Dariusza Wnuka w 2016 roku na modelu ACME, na moje specjalne zamówienie. Prócz przemalowania, podmalował kilka detali (głównie na podwoziu), oraz dodał osłonki przeciwsłoneczne w kabinach i podłokietniki fotelom w kabinie.
Z obu stron gniazda sprzęgów modelarskich zdemontowane.

Zainstalowany dekoder jazdy Zimo MX630R z zaprogramowanymi bodaj podstawowymi sygnałami świetlnymi.

Z rzeczy jakie można uznać za wady:
Kalkomanie nałożone całkiem nieźle, tylko jak się dobrze z bliska przyjrzeć to widać że są to kalkomanie. Ale niestety przy lakierowaniu dostało się pod lakier wiele paproszków a nawet drobnych włosków. Na czerwonym napisie "LOTOS" widoczne małe plameczki jak się przyjrzeć dobrze. Te niedoskonałości ukazałem na jednej z fotografii poniżej. Ten włosek jest największym z tych jakie się znajdują na modelu. Innych nie widać.
Nie działają czerwone światła z jednej strony, ale już nic z tym nie robiłem, a wiem że w modelach ACME wewnętrzne połączenie świateł jest podatne na uszkodzenia bo jest delikatne, więc zapewne wystarczy zdjąć budę i coś gdzieś przylutować.
Z elementów niczego nie brakuje. Na dachu w jednym miejscu wygląda jakby czegoś brakowało, ale tam niczego nie było, bo w innym modelu mam tak samo.
Pod pudłem jeden element jest trochę krzywo wklejony, ale to wina ACME, bo potrafili to tak byle jak przykleić.
Długa antena jest dorobiona z kawałka plastiku, bo oryginalna odłamała się i gdzieś zgubiła, ale nie widać że jest nieoryginalna.

Cena: 1150 zł. To mniej niż łącznie mnie ten model kosztował, w tym jest cena modelu ACME, dekodera, jego zaprogramowania i montażu oraz przemalowania modelu.
Wysyłka InPost kurier, bądź paczkomat.

Poniższe zdjęcia są autorstwa Darka - takie mi przysłał gdy skończył robić model.
zdjęcie01.jpg zdjęcie02.jpg zdjęcie03.jpg
zdjęcie04.jpg zdjęcie05.jpg zdjęcie06.jpg
zdjęcie07.jpg zdjęcie08.jpg zdjęcie09.jpg
zdjęcie10.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#13
Tym razem pozostałości wagonów pasażerskich. Niektóre to unikaty, od wielu lat niedostępne na rynku. Część 1.

Wszystkie modele bez oświetlenia.
Wszystkie modele w swoich oryginalnych opakowaniach.
Wszystkie nowe, w żaden sposób nigdy nie używane, nie były nawet w żadnej gablocie, od samego zakupu leżą sobie w pudełkach. W przypadku modelu firmy Sachsenmodelle to ja byłem jego pierwszym nabywcą, kupiony jako nowy w sklepie, zaś model firmy Prefo kupiony dawno temu na Allegro, ale wygląda na nieużywany od pierwszego zakupu.

Prefo (Piko) 426/156
typ B, 2 klasa
epoka IV
seria Bwxz
numer 51 51 20-80 004-7
Stacja nieczytelna
rev 30.06.1975
prawdopodobnie z roku 1983
w skali 1:98
cena: 100 zł
wzdjęcie05.jpg

Sachsenmodelle 74627
typ B, 2 klasa
epoka IV
seria Bwxz,
numer 51 51 20-80 002-1,
Stacja Kraków-Płaszów
rev 30.06.1975
z roku 2001
w skali 1:98
cena: 120 zł
wzdjęcie04.jpg

Wysyłka InPost kurier (20 zł), bądź paczkomat (16 zł). Przy zakupie minimum dwóch modeli koszty wysyłki pokrywam ja.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#14
Wagony pasażerskie - dalszy ciąg. Część 2.

Model bez oświetlenia.
Model w swoim oryginalnym opakowaniu.
Nowy, w żaden sposób nigdy nie używany, nie był nawet w żadnej gablocie, od samego zakupu leży sobie w pudełku. Kupiony dawno temu na Allegro, ale wygląda na nieużywany od pierwszego zakupu.

Sachsenmodelle 14349
typ Y, 2 klasa
epoka V
seria Bdnu-x
numer 51 51 20-81 126-7,
Stacja W-Wa Grochów,
rev 12.06.1993
z roku 1995
cena: 230 zł

Wysyłka InPost kurier (20 zł), bądź paczkomat (16 zł). Przy zakupie minimum dwóch modeli koszty wysyłki pokrywam ja.

wzdjęcie03.jpg
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#15
Wagony pasażerskie - dalszy ciąg. Część 3 - na razie ostatnia.

Wszystkie modele bez oświetlenia.
Wszystkie modele w swoich oryginalnych opakowaniach.
Wszystkie nowe, w żaden sposób nigdy nie używane, nie były nawet w żadnej gablocie, od samego zakupu leżą sobie w pudełkach. W przypadku wszystkich to ja byłem ich pierwszym nabywcą, kupione jako nowe w sklepie.

Sachsenmodelle 74564
typ Y, 2 klasa
epoka IV
seria Bdn
numer 51 51 20-80 739-8,
Stacja Bydgoszcz,
rev 15.03.1989
z roku 2004
cena: 250 zł
wzdjęcie01a.jpg

Sachsenmodelle 74717
2 klasa
epoka V
seria Bh
numer 50 51 21-08 003-8,
Stacja Wrocław,
rev 31.01.2005
z roku 2006
cena: 200 zł
wzdjęcie01b.jpg

Sachsenmodelle 74349
typ Y, 2 klasa
epoka IV
seria Bdnu-x
numer 51 51 20-81 090-5,
Stacja Kraków,
rev 15.10.1993
z roku 2001
cena: 250 zł
wzdjęcie01c.jpg

Tillig 74729
typ Y, 1 klasa
epoka V
seria Adnu
numer 51 51 19-70 394-7,
Stacja Szczecin,
rev 30.07.1996
z roku 2007
cena: 250 zł
wzdjęcie02.jpg

Wysyłka InPost kurier (20 zł), bądź paczkomat (16 zł). Przy zakupie minimum dwóch modeli koszty wysyłki pokrywam ja.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#17
Kolejna pozycja z zakresu modeli tramwajów. Skala oczywiście H0.

GT6

malowanie Wiener Stadtwerke
producent: nieznany, prawdopodobnie jest to model upominek zakładów transportu miejskiego z Wiednia
numer katalogowy: nieznany
rok produkcji: nieznany
długość: 229
oświetlenie: brak
silnik: brak
gniazdo DCC: brak
uwagi: W całości wykonany z plastiku. Model stacjonarny. Człony ruchome względem siebie, wózki skrętne, koła obracają się, ale są również plastikowe. Odbierak prądu nieruchomy. Brak wyposażenia wnętrza, brak napędu, oświetlenia, elektroniki. Dołączone drobne elementy dodatkowe, w tym sprzęgi, do montażu we własnym zakresie.

Model w żaden sposób nie używany, zupełnie nowy. Trochę podniszczone opakowanie.
Cena: 220 zł

E01.jpg E02.jpg
 
OP
OP
CoCu

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.271 75 18
#18
dwuczłonowy wagon akumulatorowy Wittfeld

kolei KPEV
epoka I
producent: Liliput
numer katalogowy: L112700
rok produkcji: prawdopodobnie 2002
oświetlenie: białe w kierunku jazdy, oświetlenia wnętrza brak
gniazdo DCC: 8-pinowe
z gniazdami sprzęgów NEM na wózkach

Ładne szprychowe koła. Obrotowe przednie wózki. Sprzęg przewodzący prąd pomiędzy członami. Sprężynujące zderzaki. Dołączona bardzo duża ilość dodatkowych części do montażu we własnym zakresie. Napęd na jeden człon, niezbyt cichy, ale widać taki urok tych modeli.

Model kupiony wiele lat temu z zamysłem przeróbki na egzemplarz muzealny zachowany w Polsce.

Stan idealny, jak zaraz po zakupie, w żaden sposób nigdy nie używany. Oryginalne niezniszczone opakowanie.

Cena: 600 zł.

Uwaga:
Do modelu dołączam dwie kalkomanie wersji muzealnej PKP. Jedna jest produkcji Rocketmana, a druga Allegratki.

wit1.jpg
wit2.jpg

Wysyłka InPost kurier (16 zł), bądź paczkomat (14 zł).
 

Podobne wątki