• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Loko + moduł

Tatek

Nowy użytkownik
Reakcje
2 0 0
Cześć

Czy to:
https://makieta.pl/lok-spalinowe/9456-roco-52526-lokomotywa-spalinowa-br-211-db-epiv-skala-h0.html
plus to:
https://shop.dcc24.eu/pl/nowosci-w-...jazdy-i-oświetlenia-plux22-9005033108960.html
Sprawi, że modelem będzie można "zarządzać" (jazda, światełka)?

Oraz, czy dobrze rozumiem, że muszę dokupić do tego modelu sprzęgi?

Kupiłem zestaw startowy ROCO, taki:
https://makieta.pl/h0-cyfrowe/3652-...a-h0.html?search_query=ROCO+51318&results=512
a poza nim, rzeczoną BR 211.
Jestem TOTALNIE zielony, (ot fanaberia), choć mam słabość do pojazdów/statków wszelakich. Nie wiem czego chcę, ponieważ podoba mi się wszystko.
Jednak od czegoś trzeba było zacząć.
Moja żona na pomysł z kolejką od razu spytała, czy budujemy makietę. Nie snuję żadnych planów, ponieważ z tymi różnie bywa. Jak zapewne wiecie z doświadczenia, wielu odpada w przedbiegach, więc nie chcę się produkować jakie to mam pomysły :).

z takich realnych i najbliższych bardzo bliskich planów - jakieś obiekty dla urozmaicenia i wagony do BR 211, oraz przygotowanie przestrzeni (150x300cm) pod coś co na początku będzie podstawą do zbudowania czegoś więcej, być może.

Aaa jeszcze coś. Przy okazji pierwszych zakupów sprawiłem sobie rozjazd ROCO na podkładzie.
Czy to:
https://makieta.pl/rocoline-21-mm-z...ozem.html?search_query=roco+42624&results=512

służy do sterowania rozjazdem z poziomu kontrolera?

Z góry dzięki za odpowiedzi, wskazówki
Pzdr.
Tatek

OP
OP
T

Tatek

Nowy użytkownik
Reakcje
2 0 0
Dzięki.
Zaintrygowałeś mnie tymi sprzęgami. Genialna rzecz. Muszę zgłębić temat.