Krótki pobyt w Wilnie zaowocował serią zdjęć taboru kolei litewskich. Nie wiem, jak to wygląda na litewskiej prowincji, ale na stacji Wilno panuje wzorowy porządek, a tabor będący w ruchu jest w większości nowy lub zmodernizowany.
TEP 70 o niezidentyfikowanym numerze z pośpiesznym do Kowna. Na pierwszym planie połówka 2M62M 0567 z silnikiem Caterpillar (Gagariny z nowym silnikiem z Kołomny oznaczono jako 2M62K).
A gdzie druga połówka? Pewnie ktoś wypił...
CzME3M 6750. Jest to zmodernizowany "Czmielak" z silnikiem Caterpillar.
TEM TMH 028. Zmodernizowana TEM18.
Duma kolei LG, czyli sześcioosiowy eurorunner Siemensa DE20 009 (numeru drugiego nie zanotowałem). Zwykle jeżdżą parami przy tranzytowych pociągach towarowych.
Panorama starej hali wachlarzowej. Kiedyś stacjonowały tu takie serie jak Pd5, Oi1, Ok1, Ok22, Os24, OKe1, Ti4, Tp2, Tp3, Tp4, Tp104, Tr103, Tw1, TKi3, dziś hala służy tylko taborowi pomocniczemu - na wachlarzu TGK2M 6012 i wagony specjalistyczne do przewozu rozjazdów, na bocznym torze odstawiona TEP70BS.
Od lewej: pesowski 620M 014, DR1AM o nieznanym numerze (w głębi), bliżej nowiutki 630M 006 też z PESY i DE20 009 z RWR. Sześćset dwudziestki używane są m.in. w dość gęstym takcie na liczącej zaledwie 5 km trasie Wilno - Port Lotniczy.
Panorama stacji z rzędami odstawionych 2M62, w większości po modernizacji. Zapas długotrwały.
Również odstawiony stareńki Ganz serii D1. Gagarinami może jeszcze zainteresują się polscy prywaciarze, tego czekają już tylko żyletki...
TEP 70 o niezidentyfikowanym numerze z pośpiesznym do Kowna. Na pierwszym planie połówka 2M62M 0567 z silnikiem Caterpillar (Gagariny z nowym silnikiem z Kołomny oznaczono jako 2M62K).
A gdzie druga połówka? Pewnie ktoś wypił...
CzME3M 6750. Jest to zmodernizowany "Czmielak" z silnikiem Caterpillar.
TEM TMH 028. Zmodernizowana TEM18.
Duma kolei LG, czyli sześcioosiowy eurorunner Siemensa DE20 009 (numeru drugiego nie zanotowałem). Zwykle jeżdżą parami przy tranzytowych pociągach towarowych.
Panorama starej hali wachlarzowej. Kiedyś stacjonowały tu takie serie jak Pd5, Oi1, Ok1, Ok22, Os24, OKe1, Ti4, Tp2, Tp3, Tp4, Tp104, Tr103, Tw1, TKi3, dziś hala służy tylko taborowi pomocniczemu - na wachlarzu TGK2M 6012 i wagony specjalistyczne do przewozu rozjazdów, na bocznym torze odstawiona TEP70BS.
Od lewej: pesowski 620M 014, DR1AM o nieznanym numerze (w głębi), bliżej nowiutki 630M 006 też z PESY i DE20 009 z RWR. Sześćset dwudziestki używane są m.in. w dość gęstym takcie na liczącej zaledwie 5 km trasie Wilno - Port Lotniczy.
Panorama stacji z rzędami odstawionych 2M62, w większości po modernizacji. Zapas długotrwały.
Również odstawiony stareńki Ganz serii D1. Gagarinami może jeszcze zainteresują się polscy prywaciarze, tego czekają już tylko żyletki...
Ostatnio edytowane: