• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowy półwysep helski i linia 213

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.497 58 3

Meggido

Znany użytkownik
Reakcje
2.781 12 2
Kilka minut pozniej zlapalem go w Jastarni Wczasach. Teraz bede go lapac o 16:15 w Jastarni Miasto. Jestem zaskoczony mozliwosciami tego zestawu. Niezle poganial.
 

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.497 58 3
Skład zestawiony elegancko ale stówki nie da rady. Przydałyby się poczciwe SU46 miałyby co robić.
90 to max co mogą wyciągnąć http://www.newag.pl/oferta/lokomotywy-spalinowe/6dl/#dane
[DOUBLEPOST=1433707799][/DOUBLEPOST]
Może niedługo pojawią się tam Gamy -SU160 i będzie to wyglądało bardziej profesjonalnie .
Ja po cichu liczyłem że jeszcze tego roku się pojawią.
[DOUBLEPOST=1433709295,1433707659][/DOUBLEPOST]I taka ciekawostka na stacji w Kuźnicy łączenie szyn na podkładzie betonowym
P6070106.JPG
 
OP
OP
daniel loko
Reakcje
1.782 13 0
Muszę koniecznie sprawdzić prze podróżą, które wagony w "Jantarze", są "ochlapane" na różowo tymi beznadziejnymi reklamami:mad:.
W lipcu jadę nad morze i nie chcę się wku..wiać, mając zamazany widok za oknem.Chyba teraz już trzeba lecieć po bilet...:niepewny:...
 

spptkw2

Znany użytkownik
Reakcje
48 3 0
Obydwie ciągną skład, jak ruszały z Kuźnicy to równomiernie w obydwu lokomotywach było słychać zwiększanie obrotów silników. Co ciekawe w pierwszej lokomotywie w obsłudze były 4 osoby.
Pozostali w kabinie mogli robić autoryzację na nowy typ lokomotywy. Są dwa silniki i ten układ ma zdecydowany sens na manewrach. Gdy mało wagonów na haku pracuje jeden silnik, gdy ciężki skład do manewrów maszynista włącza drugi silnik. Ta lokomotywa zasadniczo powinna pracować na manewrach natomiast jazda na 213 to trochę bez sensu bo nawet przy prowadzeniu trzech wagonów aby utrzymać rozkład jazdy to muszą pracować dwa silniki. Jedynie przy przestawianiu lub "objeżdżaniu" składu na stacji Hel wystarczy jeden motor - taka sobie ekonomia bo zamiast dwóch lokomotyw wystarczyłaby jedna 6-osiowa (zawsze mamy na myśli i w marzeniach SU46).
 

Podobne wątki