Przedwczoraj pojechałem na stację a tam oczywiście remont.
Kalisz zyska piękny dworzec i upodobni się do tych pięknie odrestaurowanych budowli kolejowych z innych miast Polski. Wiedziałem o przerabianiu zapór przejazdowych na linii 14 w obrębie stacji i chciałem po raz ostatni choć zobaczyć jak dróżnik zamyka zapory korbą.
Pojechałem na przejazd przy ul. Sąsiedzkiej a tam już zamontowane, owinięte w folię nowe zapory. Stare nadal w czynnej służbie, prawdopodobnie do 10 września br., tak mi powiedziała miła Pani dróżnik. Linia modernizuje się i czas już na inną myśl techniczną, zobaczcie sami: Stare zapory nadal w dobrej formie: .
Nowe urządzenia sterujące pracą zapór już zamontowane, skrzynki skrywają przełączniki i diody itp.. ustrojstwa.
Na koniec stara korba uruchamiająca za pomocą kół pędni zapory:
Zdjęcia robione około godziny 20:00 i z każdą minutą było coraz ciemniej, szkoda
Pointa:
Stare są zasady kierowania ruchem kolejowym na przejazdach strzeżonych. Na drugim zdjęciu są resztki klombu z kwiatami wzdłuż płotka odgradzającego jezdnie od terenu kolejowego, szkoda że też i takie zachowanie jak dbałość o miejsce pracy i otoczenie odchodzą w zapomnienie jak te stare zapory i dróżnicy.
Kalisz zyska piękny dworzec i upodobni się do tych pięknie odrestaurowanych budowli kolejowych z innych miast Polski. Wiedziałem o przerabianiu zapór przejazdowych na linii 14 w obrębie stacji i chciałem po raz ostatni choć zobaczyć jak dróżnik zamyka zapory korbą.
Pojechałem na przejazd przy ul. Sąsiedzkiej a tam już zamontowane, owinięte w folię nowe zapory. Stare nadal w czynnej służbie, prawdopodobnie do 10 września br., tak mi powiedziała miła Pani dróżnik. Linia modernizuje się i czas już na inną myśl techniczną, zobaczcie sami: Stare zapory nadal w dobrej formie: .
Nowe urządzenia sterujące pracą zapór już zamontowane, skrzynki skrywają przełączniki i diody itp.. ustrojstwa.
Na koniec stara korba uruchamiająca za pomocą kół pędni zapory:
Zdjęcia robione około godziny 20:00 i z każdą minutą było coraz ciemniej, szkoda
Pointa:
Stare są zasady kierowania ruchem kolejowym na przejazdach strzeżonych. Na drugim zdjęciu są resztki klombu z kwiatami wzdłuż płotka odgradzającego jezdnie od terenu kolejowego, szkoda że też i takie zachowanie jak dbałość o miejsce pracy i otoczenie odchodzą w zapomnienie jak te stare zapory i dróżnicy.