Ł
http://www.rynek-kolejowy.pl/12233/PKP% ... sznych.htm
W artykule plik *.pdf do pobrania z wyszczególnionymi połączeniami.
Cóż...PR "dogryzło" IC-kom swymi InterRegio. Czas przejazdu porównywalny jak u konkurencji, do tego mniejsza cena. Z drugiej strony...komfort jazdy. Widzę jak na IR Wrocław-Rzeszów/Kraków, Kraków-Przemyśl gonią EN57 zmodernizowane i nie modernizowane. Na IR Kraków-Warszawa via. CMK gonią ED72 z Krakowa pozyskane: jeden z przyspieszonych 34422/3, 43422/3, 34424/5, 43424/5 "Karolinka" i "Wanda" kursujących pomiędzy Krakowem, a Katowicami - w zamian jeżdżą EN71. Drugi ED72 pozyskany ze zlikwidowanego przysp. PR "Giewont" rel.Zakopane-Częstochowa-Zakopane. IC uruchomiła pospieszny na trasie Kraków-Częstochowa w godzinach kursowania "Giewonta". Z tego co wyczytałem z pliku to największe cięcia dotkną Jelenią G. i Szklarską Porębę. Wymieniłem akurat te miejscowości, bo trasy wokół tych miejscowości są ładne widokowo, a będą kolejnymi "ubitymi". W Krakowie ekspres "Pieniny" z codziennego się stanie tylko weekendowym na odc. Kraków - Przemyśl/Nw. Sącz.
Pamiętam jak kiedyś w ten sposób "pocięli" Malinowskiego. Co do "Pienin" to go parę razy widziałem w zwykłe dni powszednie w roku akademickim na stacji w Tarnowie i szczerze....nie był jakiś szczególnie "popularny" na tym odcinku. Nie wiem jak w weekendy i w sezonie.
W załączniku przedstawiam "konkurencję" dla IC, czyli:
1. EN57-2076 z ZPR Opole / PRST Kędzierzyn K. jako IR63131 rel. Wrocław Główny - Kraków Gł.
2. EN57-636 z ZPR Opole / PRST Kędzierzyn K. jako IR63137 rel. Wrocław Gł - Przemyśl Gł
W artykule plik *.pdf do pobrania z wyszczególnionymi połączeniami.
Cóż...PR "dogryzło" IC-kom swymi InterRegio. Czas przejazdu porównywalny jak u konkurencji, do tego mniejsza cena. Z drugiej strony...komfort jazdy. Widzę jak na IR Wrocław-Rzeszów/Kraków, Kraków-Przemyśl gonią EN57 zmodernizowane i nie modernizowane. Na IR Kraków-Warszawa via. CMK gonią ED72 z Krakowa pozyskane: jeden z przyspieszonych 34422/3, 43422/3, 34424/5, 43424/5 "Karolinka" i "Wanda" kursujących pomiędzy Krakowem, a Katowicami - w zamian jeżdżą EN71. Drugi ED72 pozyskany ze zlikwidowanego przysp. PR "Giewont" rel.Zakopane-Częstochowa-Zakopane. IC uruchomiła pospieszny na trasie Kraków-Częstochowa w godzinach kursowania "Giewonta". Z tego co wyczytałem z pliku to największe cięcia dotkną Jelenią G. i Szklarską Porębę. Wymieniłem akurat te miejscowości, bo trasy wokół tych miejscowości są ładne widokowo, a będą kolejnymi "ubitymi". W Krakowie ekspres "Pieniny" z codziennego się stanie tylko weekendowym na odc. Kraków - Przemyśl/Nw. Sącz.
Pamiętam jak kiedyś w ten sposób "pocięli" Malinowskiego. Co do "Pienin" to go parę razy widziałem w zwykłe dni powszednie w roku akademickim na stacji w Tarnowie i szczerze....nie był jakiś szczególnie "popularny" na tym odcinku. Nie wiem jak w weekendy i w sezonie.
W załączniku przedstawiam "konkurencję" dla IC, czyli:
1. EN57-2076 z ZPR Opole / PRST Kędzierzyn K. jako IR63131 rel. Wrocław Główny - Kraków Gł.
2. EN57-636 z ZPR Opole / PRST Kędzierzyn K. jako IR63137 rel. Wrocław Gł - Przemyśl Gł
Załączniki
-
181,8 KB Wyświetleń: 595
-
211,6 KB Wyświetleń: 594