• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Jak zacząć z DCC?

VojtaZ

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam.
Jestem początkującym modelarzem i jestem w trakcie wykonywania makiety. Chciałbym aby moja makieta obsługiwała przynajmniej dwie lokomotywy, czyli po prostu chcę sterowanie cyfrowe. Niestety jestem zielony w temacie i chciałbym się Was spytać od czego zacząć, któresystemy są polecane itd..

Jak coś mam już tory Piko A-Gleis.

Z góry dzięki za pomoc.

Piotr M.

Znany użytkownik
Reakcje
1.218 86 30
Przynajmniej dwie lokomotywy przy odpowiednim układzie torowym to i w analogu pojadą;)
Można się jeszcze bawić w izolowane odcinki torów.
Wszystko zależy jak bardzo masz zaawansowany układ.

B

bobby74

Gość
Kup cyfrowy zestaw startowy - obojętnie jaki - poćwicz, zobaczysz co Ci przypasuje, co będzie wadzić, Twoja świadomość będzie rosła i sam kiedyś zdecydujesz, co potrzebujesz.

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
368 2 3
Kup od @Elvis zestaw Multimouse. Większość z użytkowników forum od tego zaczynała. Do sterowania dwóch lokomotyw będzie jak znalazł. A i cena jest przystępna.

Kris

Znany użytkownik
Reakcje
3.187 66 5
Dla początkującego sterowanie cyfrowe Roco (lub to samo z nazwą Fleischmann od Elvisa) jest jak najbardziej spoko. Sterowania Piko NIE kupuj ;)
Pokaż swoją makietę (lub przynajmniej plan) kol VojtaZ :)

B

bobby74

Gość
Nie chcę kupować w ciemno. Nie jestem milionerem
Koledzy już wyżej conieco dobrze podpowiedzieli, ale nie licz na to, że raz kupisz, będzie to najlepsze czego potrzebujesz i to na całe życiei i że kupisz to okazyjnie. To nie w tym hobby :)
Jeżeli hobby Cię wciągnie, to bardzo szybko ogarniesz, jak rzeczy pomysły, którymi byłeś zafascynowany jeszcze niedawno, stają się nie dość dobre i nieaktualne.
Ale nie żebym zniechęcał. Powodzenia!