• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Instrukcja i części dodatkowe do Roco 45786

D

Docteur

Gość
#1
To ja się podłączę z małą prośbą. Może ktoś z szanownych Kolegów ma w swoich zbiorach model wagonu ARmz (Roco 45786) i może mi podesłać skan ulotki/instrukcji? Będę bardzo wdzięczny, gdyż nabyłem ten wagon bez instrukcji i woreczka z częściami dodatkowymi, a bez nich model nieco ubogo wygląda :cry:
Kontaktowałem się w tej sprawie już z rybnickim Światem Modeli, ale podobno Roco ma jakiś problem z ogarnięciem tak prostej kwestii jak ustalenie numeru katalogowego właściwego woreczka z dodatkowymi gratami :devil:
Fotka rzeczonego wagonu poniżej:
 

Załączniki

tcy

Znany użytkownik
Reakcje
74 0 0
#2
Posiadam modele ARmz 211 ale w nowszych malowaniach:

Roco 44757
99297 Zuruestbeutel 1
99297 Zuruestbeutel 2 (ten sam numer!)
40308 Beleuchtungssatz

Roco 45269
98517 Trittbrett
98417 Faltenbalg
108295 Zuruestbeutel
40308 Beleuchtungssatz

==========
Tomek
 
OP
OP
D

Docteur

Gość
#3
Po roku odgrzewam kotleta :) W międzyczasie udało mi się ustalić numer katalogowy tego nieszczęsnego woreczka (127093), natomiast nadal nie mogę namierzyć instrukcji do tego modelu (lub pokrewnego) :devil: Oczywiście próbowałem zamówić w PL te brakujące elementy, ale tu uwaga: komuś się wybitnie nie chciało ogarnąć prostego tematu Zuruestbeutla - albo Rocoludkom, albo naszym handlowcom (zarówno łódzkim, jak i innym). Koniec końców zamówienie na ten element (oraz kilka innych drobiazgów) trafiło w dniu 11.11.2012 do jednego z berlińskich sklepów. Tu niespodzianka: jednak DAŁOSIE (pomimo konieczności zamówienia przez sklep elementów w Roco), bowiem w dniu 15.11.2012 moje zamówienie zostało już wysłane do Polski, więc pewnie w przyszłym tygodniu przesyłka trafi w moje łapki.
Po tej całej historii odnoszę nieodparte wrażenie, że nasi handlowcy mają klienta w poważaniu, jeśli chodzi o tzw. obsługę posprzedażową.
 
Reakcje
0 0 0
#4
Po tej całej historii odnoszę nieodparte wrażenie, że nasi handlowcy mają klienta w poważaniu, jeśli chodzi o tzw. obsługę posprzedażową.
Niedasizm jest bardzo powszechny w naszym kraju. Sam miałem podobny przypadek ale dotyczył części dodatkowych do amortyzatorów Hagon. Importera pytałem i odpowiedź "nie ma, nie da się". Napisałem do producenta a tu niespodzianka wszystko da się kupić, tylko wysyłka do Polski droższa niż same części.
 
OP
OP
D

Docteur

Gość
#5
Mały update: dzisiaj odebrałem z poczty przesyłkę, w której istotnie był ów nieszczęsny Zurüstbeutel. Tak więc znów sprzedawca znad Szprewy wyprzedził swoich nadwiślańskich konkurentów.
Bez komentarza...
 

Maro16

Aktywny użytkownik
Reakcje
104 4 0
#6
Wiem coś na ten temat bo sam obdzwoniłem u nas wszystkie sklepy R/F. W niemieckich bez żadnego problemu można zamawiać te części natomiast u nas bardzo niechętnie sprzedawcy podchodzą do tego tematu. Jedyne sklepy z Rybnika i Gdańska na które można było liczyć to już nie mają licencji na te modele/części.
 

zuk

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
206 16 1
#7
To trzeba walić do gównego dystrybutora... i pod włos: "jak to, taki dżolero i części nie może sprowadzić?" :D
 
OP
OP
D

Docteur

Gość
#8
Taaa... i usłyszeć w odpowiedzi (tak jak jeden z naszych użytkowników), że "wysyłka się nie opłaci". To już wolę u niemieckiego Niemca zamówić, przynajmniej wobec klientów gehorsam jest - nawet najmniejszy i najtańszy towar bez problemu, z uśmiechem do Polski wyśle.
A już nie wspomnę o tym, że ma skatalogowane chyba wszystkie części zamienne R/F. Wystarczy wpisać numer elementu z Ersatzteilliste i system sam podaje cenę - koniec z szukaniem i wertowaniem list grup cenowych.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 0
Tabor 2
Tabor 21
Tabor 2

Podobne wątki