Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
w sumie masz rację, ale to nie otoczenie jest tu bohaterem tego zdjęcia....... a dworce i stacje kolejowe jakie są każdy z nas wie i widzi ............ a zdjęcia nie dało się gdzie indziej zrobić bo właśnie czekał na wjazd expresu z Niemiec na dolnym peronie "odrzanki" prowadzonego przez BR 234, zdjęcia poniżej.....
A wiadomo jak to się będzie odbywać? czy część składów pojedzie z naszym taurusem a część z lokomotywami DB czy tylko nasze taurusy będą je ciągać? i co z waflem? tylko na jego trasie brakuje chyba kawałka przewodu trakcyjnego.
od Kostrzyna do Krzyża nie ma trakcji elektrycznej, jest w planie budowa .... ale jak jeszcze pracowałem na przełomie lat 80/90 - tych w Odcinku Zasilania EE Szczecin PKP, to juz mówiło się o elektryfikacji odcinka Kostrzyn - Piła, na dzień dzisiejszy w 2010 ma być zmodernizowane torowisko i przystoswane do prędkości 110 km/h a o lince u góry nic nie słychać ......
Wygląda na to, że tylko loki PKP Intercity będą śmigać z BWE. DB paradoksalnie nie ma odpowiedniego sprzętu A "Wawel" przy obecnej relacji jest niestety skazany na zmiany lokomotyw. Zresztą jego trasa i jej stan to raczej powód do wstydu...
Za "utrzymanie" EP09 można by ich zatłuc! I oni chcą od 13 grudnia puszczać pociągi z Warszawy do Katowic z czasem przejazdu poniżej 2,5 h. Ciekawe czy będa mieli czym?!
Swoją drogą ten temat powinien chyba trafić do INNEGO DZIAŁU :!:
Za "utrzymanie" EP09 można by ich zatłuc! I oni chcą od 13 grudnia puszczać pociągi z Warszawy do Katowic z czasem przejazdu poniżej 2,5 h. Ciekawe czy będa mieli czym?
Dlatego są tak zwane "rezerwy czasowe" w rozkładach i czy jedzie EP09, czy EU07 to pociąg przyjeżdża o czasie. Swoją drogą poniżej pewnego czasu jazdy zejść nie mogą, bo w razie "nawalenia" EP09 i przyprowadzenia składu przez 07 byłoby już generowane opóźnienie. Utrzymanie EP09 to jedno, a co z pozostałą resztą taboru ? Wystarczy się przejść na pierwszą lepszą dyspozytornię w lokomotywowni i posiedzieć parę godzin, aby się dowiedzieć ile taboru zjeżdża, bo nawalił np radio stop...