Temat może troszkę mało zrozumiały, ale chciałbym się dowiedzieć do kiedy stosowano w II RP ( bo sądzę, że wtedy skończono z tym procederem) przybijanie szyn bezpośrednio do podkładów?
Tyle, że nie chodzi mi o główne szlaki kolejowe a o jakieś boczne nitki torów, takie jak np. bocznice przyzakładowe, tory tymczasowe itp.
I czy 'gwóźdź' zaprezentowany na tej stronie ( https://www.metalcom.cz/pl/sruby-gwozdzie-kolejowe-on-022870 ) może być stosowany jako takie prymitywne, czasowe łączenie torów?
Tyle, że nie chodzi mi o główne szlaki kolejowe a o jakieś boczne nitki torów, takie jak np. bocznice przyzakładowe, tory tymczasowe itp.
I czy 'gwóźdź' zaprezentowany na tej stronie ( https://www.metalcom.cz/pl/sruby-gwozdzie-kolejowe-on-022870 ) może być stosowany jako takie prymitywne, czasowe łączenie torów?