Ł
Takie mnie refleksje naszły w temacie znikających kibli np. w Małopolsce. Dziś psioczą, że nie mają czym jeździć, bo im sprawnych EZT brakuje. Zatem zabawiłem się w "numerologa" i porównałem ilostan EZT EN57 na dzień 01.01.1997 i 01.01.2011. Numerki i przynależność piszę z głowy i dla ułatwienia EZT z Suchej przypisuję dla przejrzystości pod Prokocim, gdyż i tak po reorganizacji w tamtym czasie się one znalazły w Krakowie.
I tak:
01.01.1997 > 01.01.2011
EN57-001 lok. Tarnów > PR Rzeszów (nie sprawny. OG IV )
EN57-003 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-005 lok. Tarnów > PR Gdynia
EN57-009 lok. Tarnów > PR Opole
EN57-011 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-012 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-013 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-019 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-021 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-022 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-023 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-033 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-037 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-038 lok. Tarnów > Koleje Mazowieckie
EN57-635 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-665 lok. Kraków Prok > skreślony w grudniu 1998 (mój ulubieniec)
EN57-668 lok. Tarnów > skreślony przed 1999
EN57-669 lok. Kraków Prok > skreślony w 1999
EN57-670 lok. Tarnów > skreślony przed 1999
EN57-684 lok. Sucha Besk > skreślony w 1997
EN57-694 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-703 lok. Tarnów > skreślony w 1997
EN57-707 lok. Tarnów > skreślony w 1997
EN57-717 lok. Kraków Prok > skreślony w 1998
EN57-767 lok. Kraków Prok > PR Poznań
EN57-800 lok. Kraków Prok > PR Gdynia
EN57-801 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-805 lok. Kraków Prok > PR Bydgoszcz
EN57-840 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-855 lok. Kraków Prok > PR Kielce
EN57-858 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-859 lok. Tarnów > skreślony w 2003. Człon 859rb jeździ podobno jako 1555rb
EN57-864 lok. Kraków Prok > PR Szczecin
EN57-866 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-867 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-879 lok. Tarnów > PR Bydgoszcz (wymiana w 2004 na EN57-1384)
EN57-891 lok. Tarnów > PR Zielona Góra
EN57-893 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-899 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-907 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-913 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-924 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-926 lok. Kraków Prok > PR Katowice
EN57-942 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-944 lok. Kraków Prok > PR Wrocław
EN57-975 lok. Kraków Prok > PR Poznań (skreślony po wypadku w 2009)
EN57-1012 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1013 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (1013ra spalony w 2002 i podmieniony na 1285ra)
EN57-1037 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1046 lok. Tarnów > nie został przejęty przez PKP PR i skreślony w 2003 (podzielił los EN71-29 z Suchej)
EN57-1050 lok. Kraków Prok > PR Kraków (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1065 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1073 lok. Kraków Prok > skreślony po pożarze w 2006. EN57-1073ra > EN57-787rb
EN57-1074 lok. Kraków Prok > PR Kraków (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1075 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1079 lok. Kraków Prok > skreślony po pożarze w 2002 ( EN57-1079s i rb > EN71-15sb i rb)
EN57-1080 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1086 lok. Tarnów > PR Kielce
EN57-1087 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1114 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1142 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1152 lok Kraków Prok > EN57-2018 (początkowo jako 2002) PR Katowice
EN57-1170 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1171 lok. Kraków Prok > EN57-2049 PR Kraków
EN57-1172 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1199 lok. Kraków Prok > EN57-2021 PR Kraków
EN57-1262 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1263 lok. Kraków Prok > EN57-2039 PR Kraków
EN57-1271 lok. Tarnów > EN57-2033 PR Kraków
EN57-1272 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1273 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1282 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1292 lok. Kraków Prok > PR Kielce
EN57-1293 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1294 lok. Kraków Prok > EN57-2061 PR Kraków
EN57-1297 lok. Kraków Prok > EN57-2076 PR Opole
EN57-1304 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1305 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1325 lok. Kraków Prok > EN57-2006 PR Kraków
EN57-1326 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1393 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1420 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1444 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1457 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1503 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1512 lok. Kraków Prok > PR Opole
EN57-1521 lok. Kraków Prok > PR Olsztyn
EN57-1575 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1576 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1771 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1772 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1795 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1796 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1797 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1802 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1803 lok. Kraków Prok > PR Opole
EN57-1806 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1807 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1808 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1920 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1922 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
Kolorem oznaczyłem te niedobitki, które nam zostały od 1997 (PR Rzeszów wliczam razem z Małopolską, bo ich EZT mają zaglądać do Tarnowa i Krakowa).
Czarnym kolorem to co skreślili i pocięli, oraz przekazali do innych zakładów.
W między czasie do PR Kraków przybyły:
EN57-1384 po naprawie głównej w Bydgoszczy ale obecnie jest na stanie PR Białystok
EN57-1542 z Białegostoku ale obecnie przeszedł na stan PR Kielce
do tego EN57-20XX "SPOTy" należące na dzień 01.01.2011 do PR Kraków:
EN57-2006 (opisany na liście powyżej)
EN57-2013 przebudowany z EN57-1490
EN57-2021 (opisany na liście powyżej)
EN57-2024 przebudowany z EN57-1436
EN57-2029 przebudowany z EN57-1411
EN57-2033 (opisany na liście powyżej)
EN57-2039 (opisany na liście powyżej)
EN57-2042 przebudowany z EN57-1469
EN57-2047 (opisany na liście powyżej)
EN57-2051 przebudowany z EN57-1204
EN57-2055 przebudowany z EN57-1508
EN57-2061 (opisany na liście powyżej)
EN57-2062 przebudowany z EN57-999
Kolorem oznaczono EZT, które przed przebudową na "SPOTy" jeździły w innych zakładach.
Rachunek na temat ubytku EZT z naszego rejonu i tego co nam zostało wydaje się być prosty...
Szkoda, że takie czasy i polityka nastała.
I tak:
01.01.1997 > 01.01.2011
EN57-001 lok. Tarnów > PR Rzeszów (nie sprawny. OG IV )
EN57-003 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-005 lok. Tarnów > PR Gdynia
EN57-009 lok. Tarnów > PR Opole
EN57-011 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-012 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-013 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-019 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-021 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-022 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-023 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-033 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-037 lok. Tarnów > skreślony przed 2011
EN57-038 lok. Tarnów > Koleje Mazowieckie
EN57-635 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-665 lok. Kraków Prok > skreślony w grudniu 1998 (mój ulubieniec)
EN57-668 lok. Tarnów > skreślony przed 1999
EN57-669 lok. Kraków Prok > skreślony w 1999
EN57-670 lok. Tarnów > skreślony przed 1999
EN57-684 lok. Sucha Besk > skreślony w 1997
EN57-694 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-703 lok. Tarnów > skreślony w 1997
EN57-707 lok. Tarnów > skreślony w 1997
EN57-717 lok. Kraków Prok > skreślony w 1998
EN57-767 lok. Kraków Prok > PR Poznań
EN57-800 lok. Kraków Prok > PR Gdynia
EN57-801 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-805 lok. Kraków Prok > PR Bydgoszcz
EN57-840 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-855 lok. Kraków Prok > PR Kielce
EN57-858 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-859 lok. Tarnów > skreślony w 2003. Człon 859rb jeździ podobno jako 1555rb
EN57-864 lok. Kraków Prok > PR Szczecin
EN57-866 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-867 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-879 lok. Tarnów > PR Bydgoszcz (wymiana w 2004 na EN57-1384)
EN57-891 lok. Tarnów > PR Zielona Góra
EN57-893 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-899 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-907 lok. Tarnów > PR Wrocław
EN57-913 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-924 lok. Tarnów > PR Rzeszów
EN57-926 lok. Kraków Prok > PR Katowice
EN57-942 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-944 lok. Kraków Prok > PR Wrocław
EN57-975 lok. Kraków Prok > PR Poznań (skreślony po wypadku w 2009)
EN57-1012 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1013 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (1013ra spalony w 2002 i podmieniony na 1285ra)
EN57-1037 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1046 lok. Tarnów > nie został przejęty przez PKP PR i skreślony w 2003 (podzielił los EN71-29 z Suchej)
EN57-1050 lok. Kraków Prok > PR Kraków (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1065 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1073 lok. Kraków Prok > skreślony po pożarze w 2006. EN57-1073ra > EN57-787rb
EN57-1074 lok. Kraków Prok > PR Kraków (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1075 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1079 lok. Kraków Prok > skreślony po pożarze w 2002 ( EN57-1079s i rb > EN71-15sb i rb)
EN57-1080 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1086 lok. Tarnów > PR Kielce
EN57-1087 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1114 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów (miał malowanie do składów "Karolinka" i "Wanda")
EN57-1142 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1152 lok Kraków Prok > EN57-2018 (początkowo jako 2002) PR Katowice
EN57-1170 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1171 lok. Kraków Prok > EN57-2049 PR Kraków
EN57-1172 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1199 lok. Kraków Prok > EN57-2021 PR Kraków
EN57-1262 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1263 lok. Kraków Prok > EN57-2039 PR Kraków
EN57-1271 lok. Tarnów > EN57-2033 PR Kraków
EN57-1272 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1273 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1282 lok. Tarnów > PR Kraków
EN57-1292 lok. Kraków Prok > PR Kielce
EN57-1293 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1294 lok. Kraków Prok > EN57-2061 PR Kraków
EN57-1297 lok. Kraków Prok > EN57-2076 PR Opole
EN57-1304 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1305 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1325 lok. Kraków Prok > EN57-2006 PR Kraków
EN57-1326 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1393 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1420 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1444 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1457 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1503 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1512 lok. Kraków Prok > PR Opole
EN57-1521 lok. Kraków Prok > PR Olsztyn
EN57-1575 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1576 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1771 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1772 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1795 lok. Kraków Prok > PR Rzeszów
EN57-1796 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1797 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1802 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1803 lok. Kraków Prok > PR Opole
EN57-1806 lok. Kraków Prok > PR Kraków
EN57-1807 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1808 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1920 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
EN57-1922 lok. Kraków Prok > Koleje Mazowieckie
Kolorem oznaczyłem te niedobitki, które nam zostały od 1997 (PR Rzeszów wliczam razem z Małopolską, bo ich EZT mają zaglądać do Tarnowa i Krakowa).
Czarnym kolorem to co skreślili i pocięli, oraz przekazali do innych zakładów.
W między czasie do PR Kraków przybyły:
EN57-1384 po naprawie głównej w Bydgoszczy ale obecnie jest na stanie PR Białystok
EN57-1542 z Białegostoku ale obecnie przeszedł na stan PR Kielce
do tego EN57-20XX "SPOTy" należące na dzień 01.01.2011 do PR Kraków:
EN57-2006 (opisany na liście powyżej)
EN57-2013 przebudowany z EN57-1490
EN57-2021 (opisany na liście powyżej)
EN57-2024 przebudowany z EN57-1436
EN57-2029 przebudowany z EN57-1411
EN57-2033 (opisany na liście powyżej)
EN57-2039 (opisany na liście powyżej)
EN57-2042 przebudowany z EN57-1469
EN57-2047 (opisany na liście powyżej)
EN57-2051 przebudowany z EN57-1204
EN57-2055 przebudowany z EN57-1508
EN57-2061 (opisany na liście powyżej)
EN57-2062 przebudowany z EN57-999
Kolorem oznaczono EZT, które przed przebudową na "SPOTy" jeździły w innych zakładach.
Rachunek na temat ubytku EZT z naszego rejonu i tego co nam zostało wydaje się być prosty...
Szkoda, że takie czasy i polityka nastała.
Załączniki
-
223,1 KB Wyświetleń: 574