Wprowadzone zmiany:
Tapicerka:
– Obite skajką dwubarwną wszystkie drzwi + listwy niklowane + polakierowane ramki okien oraz mocowania uchwytu
– Obicie podłogi materiałem grubości 0.5mm oraz ścianek bagażnika (podłoga oklejona drewnianą sklejką o grubości 0.5mm).
– Obita welurową kremową tkaniną podsufitka a także boczki eko skórą w brązie.
– Obita półka podszybia barwioną w kolorze brązu eko – skórą.
– Obicie słupków A i B
– Obita przednia kanapa skajką + polakierowana matowym lakierem (jasmin).
Detale:
– Niklowane listwy daszków przeciwsłonecznych.
– Zeszlifowane wypustki plastikowe w podsufitce, a zarazem zmniejszone mocowania dachu z karoserią.
– Uszczelki (bagażnik, przednie, tylne światła pozycyjne, maska).
– Zmodyfikowane tylne mocowanie baku, wmontowany smok na zdejmowanej pokrywie baku)
– Poprawione opony (mat z imitacją zużytego częściowo bieżnika).
– Lusterko od strony kierowcy (w 95% odwzorowane firmy Galmot.
– Wrocławskie tablice rejestracyjne z okresu 1956 – 1976 (napisy wypukłe).
– w 95% odwzorowane koło zapasowe z imitacją ognisk rdzy.
– Obróbka wszystkich śrub krzyżakowych mocujących elementy podwozia, na sześciokątne.
– Zmodyfikowana rura wlewowa oleju wraz z miernikiem poziomu oleju (możliwość kontrolowania poziomu w misce olejowej). Olej samochodowy zastąpiłem farbką akrylową zagęszczoną która z biegiem czasu zasycha co wpływa na niski poziom w misce olejowej. W łatwy sposób można dolać przez rurę wlewową pare kropli wody przez co uzyska się po kontrolowaniu miernikiem prawidłowy poziom.
– Przewody elektryczne – wiązka opleciona nitką (biegnące wzdłóż komory silnika).
– Niklowana maskownica radia.
– Nalepki ostrzegawcze w komorze silnika.
– Tabliczka znamionowa silnika.
– Przykręcana na miniaturowe śrubki klapka oslony chłodnicy.
Lakierowanie:
– Lusterko wsteczne w kolorze szarym.
– Przednia ramka oraz tylna ramka szyby w kolorze szarym.
– Lakierowana na połysk deska rozdzielcza + dodatkowe detale.
– Polakierowane na kolor nadwozia zawiasy wszystkich drzwi.
– Nowy lakier felg – barwa kremowa.
– Płyta podłogowa polakierowana na ciemny, szary mat + imitacja brudu/rdzy.
– Kolorystyka silnika oraz chłodnicy (imitacja drobnych ognisk rdzy wraz z kurzem) oraz domieszka różnych palet farbek akrylowych.
– Polakierowana osłona chłodnicy na kolor nadwozia.
– Polakierowane zawiasy maski, drzwi oraz klapki wlewu paliwa na kolor nadwozia.
– Polakierowane na brązowy mat lewa oraz prawa osłona przedniej kanapy.
Elektronika:
– Oświetlenie (podsufitka, bagażnik, komora silnika, tablica rejestracyjna, deska rozdzielcza).
– Światła pozycyjne (przód – żarówki, tył diody 3 mm).
– Światła drogowe (żarówki 3 mm).
– Światło stop (dioda 3 mm).
– Oświetlenie bagażnika (dioda SMD).
– Oświetlenie komory silnika (żarówka 4.5V – 3 mm)
– Oświetlenie wnętrza auta (podsufitka – dioda SMD).
– Oświetlenie wskażników, zegarów – diody SMD).
– Zmodyfikowane zasilanie (uruchomienie poprzez wsunięcie kluczyka w stacyjce).
– Zainstalowany silniczek elektryczny 2 – 6 V wewnątrz bloku silnika wraz z niezbędnymi do poprawnego funkcjonowania elementami połączonymi z głównym kołem pasowym – zasilanie 4 x AA.
– wmontowana w siedzisko przedniej kanapy płytka elektroniczna mającą na celu odtwarzanie uruchamianego silnika w momencie włożenia kluczyka do stacyjki.
Mechanika:
– Rozebrane i nasmarowane wszystkie poszczególne resory.
– Zmieniony pasek klinowy – bardziej elastyczny (lepiej przylega do każdego z kół pasowych).
Gadżety:
gaśnica, skrzynka narzędziowa, apteczka, walizka, kanister, mapa samochodowa polski, prospekt M-20, pocztówki Wrocławia, katalog części zamiennych, magazyn „MOTOR”, codzienna gazeta „TRYBUNA LUDU” (wszystko wykonane od podstaw).
Tapicerka:
– Obite skajką dwubarwną wszystkie drzwi + listwy niklowane + polakierowane ramki okien oraz mocowania uchwytu
– Obicie podłogi materiałem grubości 0.5mm oraz ścianek bagażnika (podłoga oklejona drewnianą sklejką o grubości 0.5mm).
– Obita welurową kremową tkaniną podsufitka a także boczki eko skórą w brązie.
– Obita półka podszybia barwioną w kolorze brązu eko – skórą.
– Obicie słupków A i B
– Obita przednia kanapa skajką + polakierowana matowym lakierem (jasmin).
Detale:
– Niklowane listwy daszków przeciwsłonecznych.
– Zeszlifowane wypustki plastikowe w podsufitce, a zarazem zmniejszone mocowania dachu z karoserią.
– Uszczelki (bagażnik, przednie, tylne światła pozycyjne, maska).
– Zmodyfikowane tylne mocowanie baku, wmontowany smok na zdejmowanej pokrywie baku)
– Poprawione opony (mat z imitacją zużytego częściowo bieżnika).
– Lusterko od strony kierowcy (w 95% odwzorowane firmy Galmot.
– Wrocławskie tablice rejestracyjne z okresu 1956 – 1976 (napisy wypukłe).
– w 95% odwzorowane koło zapasowe z imitacją ognisk rdzy.
– Obróbka wszystkich śrub krzyżakowych mocujących elementy podwozia, na sześciokątne.
– Zmodyfikowana rura wlewowa oleju wraz z miernikiem poziomu oleju (możliwość kontrolowania poziomu w misce olejowej). Olej samochodowy zastąpiłem farbką akrylową zagęszczoną która z biegiem czasu zasycha co wpływa na niski poziom w misce olejowej. W łatwy sposób można dolać przez rurę wlewową pare kropli wody przez co uzyska się po kontrolowaniu miernikiem prawidłowy poziom.
– Przewody elektryczne – wiązka opleciona nitką (biegnące wzdłóż komory silnika).
– Niklowana maskownica radia.
– Nalepki ostrzegawcze w komorze silnika.
– Tabliczka znamionowa silnika.
– Przykręcana na miniaturowe śrubki klapka oslony chłodnicy.
Lakierowanie:
– Lusterko wsteczne w kolorze szarym.
– Przednia ramka oraz tylna ramka szyby w kolorze szarym.
– Lakierowana na połysk deska rozdzielcza + dodatkowe detale.
– Polakierowane na kolor nadwozia zawiasy wszystkich drzwi.
– Nowy lakier felg – barwa kremowa.
– Płyta podłogowa polakierowana na ciemny, szary mat + imitacja brudu/rdzy.
– Kolorystyka silnika oraz chłodnicy (imitacja drobnych ognisk rdzy wraz z kurzem) oraz domieszka różnych palet farbek akrylowych.
– Polakierowana osłona chłodnicy na kolor nadwozia.
– Polakierowane zawiasy maski, drzwi oraz klapki wlewu paliwa na kolor nadwozia.
– Polakierowane na brązowy mat lewa oraz prawa osłona przedniej kanapy.
Elektronika:
– Oświetlenie (podsufitka, bagażnik, komora silnika, tablica rejestracyjna, deska rozdzielcza).
– Światła pozycyjne (przód – żarówki, tył diody 3 mm).
– Światła drogowe (żarówki 3 mm).
– Światło stop (dioda 3 mm).
– Oświetlenie bagażnika (dioda SMD).
– Oświetlenie komory silnika (żarówka 4.5V – 3 mm)
– Oświetlenie wnętrza auta (podsufitka – dioda SMD).
– Oświetlenie wskażników, zegarów – diody SMD).
– Zmodyfikowane zasilanie (uruchomienie poprzez wsunięcie kluczyka w stacyjce).
– Zainstalowany silniczek elektryczny 2 – 6 V wewnątrz bloku silnika wraz z niezbędnymi do poprawnego funkcjonowania elementami połączonymi z głównym kołem pasowym – zasilanie 4 x AA.
– wmontowana w siedzisko przedniej kanapy płytka elektroniczna mającą na celu odtwarzanie uruchamianego silnika w momencie włożenia kluczyka do stacyjki.
Mechanika:
– Rozebrane i nasmarowane wszystkie poszczególne resory.
– Zmieniony pasek klinowy – bardziej elastyczny (lepiej przylega do każdego z kół pasowych).
Gadżety:
gaśnica, skrzynka narzędziowa, apteczka, walizka, kanister, mapa samochodowa polski, prospekt M-20, pocztówki Wrocławia, katalog części zamiennych, magazyn „MOTOR”, codzienna gazeta „TRYBUNA LUDU” (wszystko wykonane od podstaw).
















