Planuję/buduję fragment linii dwutorowej obsadzonej w realiach epoki IV/V. projekt podzielony jest na kilka etapów aby mieć szanse na jego ukończenie. W związku z tym, że stacji jest wiele na spotkaniach brakuje często szlaku wybrałem taką drogę. Etapy prac. Etap1 budowa fragmentu linii dwutorowej tj łuku 90 stopni - łuk lewy, założenia łuk rozpoczyna się odcinkiem prostym 10 cm a następnie przechodzi w krzywą przejściową całośc pokrywa 22.5 stopnie łuku, kolejne dwie skrzynki to standardowy łuk 2000mm i 22.5 każda skrzynka, łuk kończy się krzywą przejściową i 10 cm odcinek prosty. Fronty skrzynek Fremo. Poniżej zdjęcie lewej skrzynki.
Planuję użyć torów Code 75 na podkładach drewnianych - nie wiem czy to jest do końca dobra opcja ?
Planowane jest także wykonanie przechyłki toru, posiłkując się dyskusją na forum będzie wynosiła 1.5 mm w maksymalnym miejscu, mam w związku z tym pytanie przechyłkę regulujemy torem czy podtorzem wydaje mi się, że podtorzem ale może ktoś z doświadczeniem się wypowie.
Prace stolarskie etapu 1 wyglądają tak.
Aktualnie czekam za torami i styrodurem do formowania terenu.
Łuk etapu jeden ma przebiegać przez tereny polne z niewielkim udziałem budynków czy budowli inżynierskich.
Tak więc pierwsze prace rozpoczęte postaram się opisywać ich postęp.
Dalsze założenia projektu realizowane równolegle ale z mniejsza intensywności do czasu zakończenia poprzedniego etapu.
Etap 2 Kolejny łuk umownie zwany prawym.
Ma przedstawiać klimat początku wejścia linii kolejowej w tkankę miejską, tzn po jednej stronie ogródki działkowe Rodosy po drugiej zarys infrastruktury wokół warsztatów kolejowych, złomowisko, skład węgla (ale naprawdę fragmenty na ile pozwala szerokość skrzynek).
Etap 3 Budowa dwóch skrzynek przejściowych dwu tor na jedno tor, klimatycznie nawiązujących do skrzynek z etapu 1 i 2
Etap 4 skrzynka most w Czarnocinie - stara wersja znajdująca się obecnie w skansenie rzeki Pilicy w Tomaszowie.
Etap 5 bocznica zakładu przemysłowego - co i jak w późniejszym etapie.
Proszę o rady odnośnie toru i przechyłki.
![IMG_0826.jpg](/data/attachments/867/867688-23247c3e13bc1952524af0434d85c8d4.jpg)
Planuję użyć torów Code 75 na podkładach drewnianych - nie wiem czy to jest do końca dobra opcja ?
Planowane jest także wykonanie przechyłki toru, posiłkując się dyskusją na forum będzie wynosiła 1.5 mm w maksymalnym miejscu, mam w związku z tym pytanie przechyłkę regulujemy torem czy podtorzem wydaje mi się, że podtorzem ale może ktoś z doświadczeniem się wypowie.
Prace stolarskie etapu 1 wyglądają tak.
![IMG_0791.jpg](/data/attachments/867/867689-8b1332baa997a4d187c4f5f6fe89f1e3.jpg)
Aktualnie czekam za torami i styrodurem do formowania terenu.
Łuk etapu jeden ma przebiegać przez tereny polne z niewielkim udziałem budynków czy budowli inżynierskich.
Tak więc pierwsze prace rozpoczęte postaram się opisywać ich postęp.
Dalsze założenia projektu realizowane równolegle ale z mniejsza intensywności do czasu zakończenia poprzedniego etapu.
Etap 2 Kolejny łuk umownie zwany prawym.
Ma przedstawiać klimat początku wejścia linii kolejowej w tkankę miejską, tzn po jednej stronie ogródki działkowe Rodosy po drugiej zarys infrastruktury wokół warsztatów kolejowych, złomowisko, skład węgla (ale naprawdę fragmenty na ile pozwala szerokość skrzynek).
Etap 3 Budowa dwóch skrzynek przejściowych dwu tor na jedno tor, klimatycznie nawiązujących do skrzynek z etapu 1 i 2
Etap 4 skrzynka most w Czarnocinie - stara wersja znajdująca się obecnie w skansenie rzeki Pilicy w Tomaszowie.
Etap 5 bocznica zakładu przemysłowego - co i jak w późniejszym etapie.
Proszę o rady odnośnie toru i przechyłki.