• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dyskusja EP09 Piko prośba o pomoc w uruchomieniu

Wiktor625

Nowy użytkownik
Reakcje
1 0 0
Witam wszystkich

Jestem początkującym modelarzem i mam spory przynajmniej jak dla mnie problem. Kupiłem centralkę Piko Smart Control oraz lokomotywę Piko EP09 w wersji cyfrowej z fabrycznie zamontowanym dekoderem dźwięku i jazdy. Po podłączeniu całego zestawu wszystko było super, kontroler odrazu wykrył lokomotywę oraz działały wszystkie funkcję, dźwięki jazda itp. Później przeglądałem sobie wszystkie opcje w kontrolerze itp żeby zobaczyć co tam jeszcze można robić i w pewnym momencie pociąg zwyczajnie przestał reagować. Czy mogłem nieświadomie coś zepsuć? Np. wykasować dekoder lokomotywy czy coś takiego? Później usunąłem lokomotywy z kontrolera i wyłączyłem centralkę z myślą że wykryje loka ponownie ale się nie udało. Będę wdzięczny za pomoc bo kompletnie już nie mam pomysłu co się mogło stać.

Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.251 16 0
Witam wszystkich