Witam.
Ponieważ mam w planach (w zasadzie w budowie) dioramę przystanku kolejowego Wandzin na linii 30 w skali 1:120 wypadało wykonać coś charakterystycznego jeśli chodzi o tabor PKP na tą dioramę. Padło na Pt47-157 z MD Lublin, który docelowo zostanie zaprezentowany na tej dioramie ze składem piętrusów serii Bhp ze stacji Lublin (diorama statyczna). Lokomotywa ta stoi w Lublinie jako pomnik choć teraz w nieco innym malowaniu.
Piętrusy do tego składu są na warsztacie (na bazie TT-Berliner Bahnen BTTB mocno przerabiane).
Model Pt47-157 wykonałem z kartonu z elementami metalowych drucików, patyczków do szaszłyków /ośki/, folii PCV i takie tam. Bazą była wycinanka Pt47 w wielkości H0, którą przeskalowałem do wielkości TT. Tender wykonany od zera bo w tamtej wycinance był inny. Tender w Pt47-157 to tender 34D74-39. Koła, wózki, wszystko hand-made i karton. Wyszło jak wyszło, ale cieszy.
Za kalkomanie dziękuję koledze Mariuszowi Chilińskiemu.
Pozdrawiam.
Ponieważ mam w planach (w zasadzie w budowie) dioramę przystanku kolejowego Wandzin na linii 30 w skali 1:120 wypadało wykonać coś charakterystycznego jeśli chodzi o tabor PKP na tą dioramę. Padło na Pt47-157 z MD Lublin, który docelowo zostanie zaprezentowany na tej dioramie ze składem piętrusów serii Bhp ze stacji Lublin (diorama statyczna). Lokomotywa ta stoi w Lublinie jako pomnik choć teraz w nieco innym malowaniu.
Piętrusy do tego składu są na warsztacie (na bazie TT-Berliner Bahnen BTTB mocno przerabiane).
Model Pt47-157 wykonałem z kartonu z elementami metalowych drucików, patyczków do szaszłyków /ośki/, folii PCV i takie tam. Bazą była wycinanka Pt47 w wielkości H0, którą przeskalowałem do wielkości TT. Tender wykonany od zera bo w tamtej wycinance był inny. Tender w Pt47-157 to tender 34D74-39. Koła, wózki, wszystko hand-made i karton. Wyszło jak wyszło, ale cieszy.
Za kalkomanie dziękuję koledze Mariuszowi Chilińskiemu.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane:
-
10
-
4
-
5
- Pokaż wszystkie