• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dekodery

Bipa1966

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
Witam...moze w tym dziale uda mi sie uzyskac jakas pomoc !! Jako iz jestem zupelnym laikiem co do obslugi aparatury jak i samych dekoderow prosze o wyrozumialosc :D
Sprawa pierwsza...posiadam dekoder typu TCS T1 ...chyba tak sie to pisze :D ...i jest z nim cos nie tak. Po wlaczeniu bostera ....nie urzywajac aparaturki sterujacej...lok daje na pelnej mocy !!! I nie wiem jak go przywrucic do ustawien fabrycznych lub w ogole przeprogramowac aby zechcial ,,sluchac,, myszy !!?? Aparatura sterujaca to Prodigy Advance 2. Czy jest szansa na odzyskanie go czy jest juz do wyzucenia ??
Sprawa druga...Ta sama aparatura sterujaca..PA2..dekoder MX630 ZIMO.. i nie wiem jak zaprogramowac dekoder ????! Probowalem na 2 sposoby...main track...i program track....i bez rezultatu. Aparaturka jest napewno sprawna....podlaczenie do szyn na 100%....to co to moze byc ???? PROSZE O POMOC !!

karol_mar

Znany użytkownik
Reakcje
70 1 0
Bipa1966 napisał(a):
Sprawa druga...Ta sama aparatura sterujaca..PA2..dekoder MX630 ZIMO.. i nie wiem jak zaprogramowac dekoder ????! Probowalem na 2 sposoby...main track...i program track....i bez rezultatu. Aparaturka jest napewno sprawna....podlaczenie do szyn na 100%....to co to moze byc ???? PROSZE O POMOC !!
Nic się nie da zaprogramować, nawet adresu ?

Jeśli chodzi o TCS T1, to w załączniku masz instrukcję. Reset do fabryczych ustawień dekodera:

Factory Reset allows you to reset all of the CVs with a shaded default value back to their
factory set value. To start the process, enter a value of 2 in either CV 30 or CV 8.
Then turn off the power and then restart. The reset is now complete.