Witam serdecznie
Dwa lata temu razem z kolegą Piotrem Kozłowskim (WAMOS) postanowiliśmy połączyć siły i zbudować trudny , rzadko spotykany model a mianowicie dźwig EDK 80 razem z wagonem ochronnym 401z .Model nie doczekał się swojej galerii więc w ramach przypomnienia takową prezentuje.
Jest to jeden z 4 modeli które powstaną w ramach tego projektu. (jeszcze 1 PKP CARGO nr506 Olechów Łudź i dwa ENERGETYKA 607 Zakład Zachodni , 889 Zakład Świętokrzyski z charakterystyczną lampą roboczą w kratownicy. Dźwigi różnią się miedzy sobą wieloma elementami konstrukcyjnymi.
Model z założenia porusza się za pomocą sterowania DCC natomiast praca dźwigu RC . Moim zadaniem było zbudowanie jak najwierniejszych modeli , natomiast do Piotra należała cała elektronika ,toczenie , frezowanie jednym słowem ożywienie modelu. . Wspomnę że było to nie lada wyzwanie . Jedno ze zdjęć pokazuje skale wielkości jednego z problemu jaki trzeba było pokonać . Na zdjęciu widać pada , odbiornik i górę podwozia. Do budy o wymiarach 4x 3,5 x2.5cm wysokości trzeba było zmieścić odbiornik , 3 silniczki . 3 przekładnie ,dekoder sterujący wszystkim , głośniczek , bębenki , kondensator . Ramie dźwigu powstało tak jak w oryginale z
profili o przekroju okrągłym. Budowa opierała się na podstawie dokumentacji zdjęciowej oraz niektórych elementów z zestawu od Ostbahn Grzegorz Siódym. Oryginalny wagon piko 401z został całkowicie przerobiony natomiast dźwig prawie w całości zbudowany jest z plastiku .Model przedstawia prawdziwy dźwig z przydziałem ZNTK Oleśnica oraz wagon z przydziałem Ostrów WLKP, które można zobaczyć na filmie https://www.youtube.com/watch?v=aQl6NTiIOiY
Model wyposażony jest:
Pozdrawiam
Dwa lata temu razem z kolegą Piotrem Kozłowskim (WAMOS) postanowiliśmy połączyć siły i zbudować trudny , rzadko spotykany model a mianowicie dźwig EDK 80 razem z wagonem ochronnym 401z .Model nie doczekał się swojej galerii więc w ramach przypomnienia takową prezentuje.
Jest to jeden z 4 modeli które powstaną w ramach tego projektu. (jeszcze 1 PKP CARGO nr506 Olechów Łudź i dwa ENERGETYKA 607 Zakład Zachodni , 889 Zakład Świętokrzyski z charakterystyczną lampą roboczą w kratownicy. Dźwigi różnią się miedzy sobą wieloma elementami konstrukcyjnymi.
Model z założenia porusza się za pomocą sterowania DCC natomiast praca dźwigu RC . Moim zadaniem było zbudowanie jak najwierniejszych modeli , natomiast do Piotra należała cała elektronika ,toczenie , frezowanie jednym słowem ożywienie modelu. . Wspomnę że było to nie lada wyzwanie . Jedno ze zdjęć pokazuje skale wielkości jednego z problemu jaki trzeba było pokonać . Na zdjęciu widać pada , odbiornik i górę podwozia. Do budy o wymiarach 4x 3,5 x2.5cm wysokości trzeba było zmieścić odbiornik , 3 silniczki . 3 przekładnie ,dekoder sterujący wszystkim , głośniczek , bębenki , kondensator . Ramie dźwigu powstało tak jak w oryginale z
profili o przekroju okrągłym. Budowa opierała się na podstawie dokumentacji zdjęciowej oraz niektórych elementów z zestawu od Ostbahn Grzegorz Siódym. Oryginalny wagon piko 401z został całkowicie przerobiony natomiast dźwig prawie w całości zbudowany jest z plastiku .Model przedstawia prawdziwy dźwig z przydziałem ZNTK Oleśnica oraz wagon z przydziałem Ostrów WLKP, które można zobaczyć na filmie https://www.youtube.com/watch?v=aQl6NTiIOiY
Model wyposażony jest:
- -dekoder jazdy oraz dźwięku ESU 58412 z gniazdem dekodera
- -oświetlenie kabiny oraz pulpitu
- -4 silniki sterujące jazdą dźwigu, poruszaniem wieży, ramienia oraz haku
- -unikatowe dźwięki stworzone typowo na potrzeby projektu
- -gniazda kinematyki
- -sprężynujące zderzaki Weinerta
- -ruchome imitacje sprzęgów Weinerta
- -model wagonu ochronnego odwzorowującego oryginał
- -pad do sterowania położeniem wieży, ramienia oraz haku
Pozdrawiam
- 7
- 1
- Pokaż wszystkie