Cześć!
Istniejąca forma EN57 firmy PIKO pozwala na wykonanie zaledwie trzech modeli w barwach KM.
Jak wszyscy wiemy numery 935 i 1000 zostały już "wyczerpane" przez PIKO i ROBO.
Ostatni pojazd, który jest możliwy do prawidłowego odwzorowania w barwach KM to EN57-203, która to jest właśnie zaplanowana do odwzorowania w barwach pomarańczowych, jako typowe malowanie z lat 90-tych w Warszawskim Węźle Kolejowym.
W związku z powyższym nasuwają się trzy pytania.
1. Czy na pewno warto wypuścić ostatni możliwy warszawski numer, pomijając barwy KM?
2. Czy EN57-203 nie powinna wyjść w przyszłości, jako reedycja z numerem katalogowym 51460-2?
3. Czy modelem pod numerem katalogowym 51462 nie powinna być łódzka EN57-1051 po rewizji z 2001 roku?
Zdjęcie autorstwa Marka Dąbrowskiego (MD Kolejowa Klatka), Radom, 18.02.2002 r.
Zachęcam do dyskusji.
@PIKO Polska
Istniejąca forma EN57 firmy PIKO pozwala na wykonanie zaledwie trzech modeli w barwach KM.
Jak wszyscy wiemy numery 935 i 1000 zostały już "wyczerpane" przez PIKO i ROBO.
Ostatni pojazd, który jest możliwy do prawidłowego odwzorowania w barwach KM to EN57-203, która to jest właśnie zaplanowana do odwzorowania w barwach pomarańczowych, jako typowe malowanie z lat 90-tych w Warszawskim Węźle Kolejowym.
W związku z powyższym nasuwają się trzy pytania.
1. Czy na pewno warto wypuścić ostatni możliwy warszawski numer, pomijając barwy KM?
2. Czy EN57-203 nie powinna wyjść w przyszłości, jako reedycja z numerem katalogowym 51460-2?
3. Czy modelem pod numerem katalogowym 51462 nie powinna być łódzka EN57-1051 po rewizji z 2001 roku?
Zdjęcie autorstwa Marka Dąbrowskiego (MD Kolejowa Klatka), Radom, 18.02.2002 r.
Zachęcam do dyskusji.
@PIKO Polska