Cześć,
nie jestem zadowolony z oporów toczenia jakie stawiają blaszki w wagonach PIKO / ACME, a także ze stabilności odbioru prądu - trzeba się sporo namęczyć z tymi blaszkami, żeby działały niezawodnie. Koledzy robili zresztą porównania między wagonem barowym PIKO i Robo, gdzie na filmie było widać, że ROBO zdecydowanie lepiej sobie radzi z oporami. Takie rozwiązanie jest też prądowo stabilniejsze bo są cztery, a nie dwa, punkty odbioru prądu na jeden biegun.
Mam w związku z tym dwa pytania
- czy ktoś z Was już robił takie blaszki jak ma Robo w swoich wagonach albo skądś zamawiał?
- czy taki rodzaj blaszek wymusza stosowanie osi obustronnie izolowanych? Pamiętam, że był temat w którym pokazywano zwarcie w różnych sytuacjach, ale nie mogę teraz znaleźć szczegółów i czy miało to jakikolwiek związek z blaszkami takimi jakie ma Robo.
Dzięki za pomoc
nie jestem zadowolony z oporów toczenia jakie stawiają blaszki w wagonach PIKO / ACME, a także ze stabilności odbioru prądu - trzeba się sporo namęczyć z tymi blaszkami, żeby działały niezawodnie. Koledzy robili zresztą porównania między wagonem barowym PIKO i Robo, gdzie na filmie było widać, że ROBO zdecydowanie lepiej sobie radzi z oporami. Takie rozwiązanie jest też prądowo stabilniejsze bo są cztery, a nie dwa, punkty odbioru prądu na jeden biegun.
Mam w związku z tym dwa pytania
- czy ktoś z Was już robił takie blaszki jak ma Robo w swoich wagonach albo skądś zamawiał?
- czy taki rodzaj blaszek wymusza stosowanie osi obustronnie izolowanych? Pamiętam, że był temat w którym pokazywano zwarcie w różnych sytuacjach, ale nie mogę teraz znaleźć szczegółów i czy miało to jakikolwiek związek z blaszkami takimi jakie ma Robo.
Dzięki za pomoc