• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

19WE

Larry

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Już od jakiegoś czasu dostępne były zdjęcia 19WE - najnowszego ezt by Newag Nowy Sącz. Ja zobaczyłem je niestety dopiero dzisiaj, ale wklejam dla tych co jeszcze nie widzieli.

Strasznie mi się podobaj ten skład. Ogólnie uważam, że projekty Newagu (na razie w sumie spośród ezt tylko 14WE i 19WE) są dużo lepsze od Pesy (chociażby ED59 czy ED74)
http://www.newag.pl/index.php?a=galeria ... opcja=show

marcin sds

Aktywny użytkownik
Reakcje
68 2 0
Nie znam się na szczegółach technicznych, ale dla mnie jest kolosalna różnica w komforcie jazdy pomiędzy 14WE a ED74. Jechałem obydwoma, 14WE to lifting starych "kibli", tłucze się i hałasuje niemiłosiernie. ED74 jedzie gładko i cichutko, więc u mnie wypada zdecydowanie na plus.

Ł

Łukasz K

Gość
18 sierpnia widziałem go z okna pociągu na torze stacyjnym w Żmigrodzie. Obok stała jakaś ET22 świeżo po rewizji z CM Czechowice Dz. Ładnie się prezentuje tylko czy na naszych torach te pociągi znalazłyby zastosowanie?

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.962 122 22
marcin sds, piszesz, że nie znasz się na szczegółach technicznych, ale jednak wiesz, że 14WE to jedynie gruntowna modernizacja EN57. Wady tego zespołu wynikają właśnie z faktu, iż jest to jedynie modernizacja. Zaś ED74 to zupełnie nowa konstrukcja. Nowa i wykonana w zgodzie ze światowymi trendami w projektowaniu wszelkich elementów i podzespołów nowoczesnych pociągów.
Można w tym miejscu nadmienić, że konstrukcja typowego EN57 i ED74 dzieli naprawdę wielka przepaść pełnowymiarowa.

OP
OP
Larry

Larry

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Z tego co znalazłem w necie to 19WE to całkowicie nowa konstrukcja.