Cześć,
Kombinuję z budową stanowiska do testów lokomotyw.
Najszybciej miałem dostępne łożyska z podwójnym uszczelnieniem gumowym (2RS). Nie pomyślałem o tym wcześniej, ale zdaje się, że przez te gumowe uszczelki nie ma praktycznie przewodzenia prądu z pierścienia wewnętrznego do zewnętrznego łożyska.
Pytanie moje to, czy któryś z kolegów może potwierdzić moje powyższe przypuszczenie i jednocześnie upewnić mnie w twierdzeniu, że powinienem zastosować łożyska z podwójnym uszczelnieniem metalowym (ZZ), bo to gwarantuje przewodzenie elektryczne?
Pozdrowienia,
Jarek
Kombinuję z budową stanowiska do testów lokomotyw.
Najszybciej miałem dostępne łożyska z podwójnym uszczelnieniem gumowym (2RS). Nie pomyślałem o tym wcześniej, ale zdaje się, że przez te gumowe uszczelki nie ma praktycznie przewodzenia prądu z pierścienia wewnętrznego do zewnętrznego łożyska.
Pytanie moje to, czy któryś z kolegów może potwierdzić moje powyższe przypuszczenie i jednocześnie upewnić mnie w twierdzeniu, że powinienem zastosować łożyska z podwójnym uszczelnieniem metalowym (ZZ), bo to gwarantuje przewodzenie elektryczne?
Pozdrowienia,
Jarek