Faktycznie płytka z dławikami w drugiej i trzeciej wersji jest identyczna, świadczy to, że ta druga to też Gutzold, ale pewnie wcześniejsza wersja.
Postawiłem obie na stole koło siebie i na ile mogłem dokładnie za pomocą linijki mierzyłem wysokosć osi silnika od powierzchni stołu, według mnie najnowszy silnik z kołem zamachowym ma o około 1mm niżej oś niż ten kwadratowy silnik.
Ja osobiscie jestem zdania, że nie warto reanimować, nowy model Gutzolda mimo że to wersja Hobby, jeździ bardzo przyzwoicie, a napewno wielokrotnie lepiej niż te dwa stare modele które pokazałem na zdjęciu.
Jak widzicie wyżej swoją starą BR86 chciałem poprawić, kupiłem na Allegro model z Gutzolda, a tu "zonk" nie dało się przełożyć silnika, mało tego mimo że to Gutzold okazało się, że silnik jest bez koła zamachowego.
Stąd moja decyzja o zakupie całego nowego modelu.