• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

nowosci na polskich torach

Sebastian B.

Aktywny użytkownik
Reakcje
60 9 2
#5
Dzieki za wyjasnienie Darku.Podobne w kolorach do cargula,wiec zmylilo co nie co. :eek:ops
Pozostaje pytanie,czy jest jakis model tej machiny.Oczywiscie do ewentualnej malowanki.
Bardzo ciekawy schemant malowania tego loka dla Lotosu.
 

psz

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#14
Widać robią wszystko, żeby nie zbankrutować. Pozostawiono ich z wagonami, a bez lokomotyw elektrycznych. Z tego co wiem, Cargo za wynajem "siódemek" żąda jakichś niebotycznych sum, więc wybrali konkurencję ;)

PKP IC od nowego rozkładu jazdy uruchamia TLK, które będą ciut tańsze od InteRegio, dając przy tym komfort składu wagonowego, to i PR będą mogły ten komfort teraz zaoferować.

Proszę, jak konkurencja ładnie działa ;)
 

Sebastian B.

Aktywny użytkownik
Reakcje
60 9 2
#15
CoCu napisał(a):
Będzie, będzie. To całkowicie polska lokomotywa, i tworzona z tego co wiem na nasz rynek.
Co do informacji, proszę bardzo, oto temat z naszego forum:
viewtopic.php?f=23&t=1916
Dzieki CoCu :D
Prawde mowiac,to sie dziwie polskim kolejom,jak i polskim firmom kolejowym,ze patrza na zachodnie marki produkujace tabor trakcyjny.Z tego co widac jak na razie,to polscy producenci sa w stanie i maja mozliwosci wyprodukowac naprawde super ciekawe konstrukcje.Wiem,ze narazie w pewnym sensie to raczkuje od nowa,ale potencjal jest naprawde duzy z tego co widze i czytam.Pytanie tylko czy beda chetni odbiorcy na nasze maszyny,nie mowiac o krajowych przewoznikach.
Wedlug mnie lok bardzo fajny,ciekawy i bardzo mi sie podoba.Mysle,ze zawita na stale na szlakach PKP.
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.852 116 22
#16
Tymi lokomotywami zainteresowani mogą być już niedługo prywatni przewoźnicy.
Wielu z nich obecnie eksploatuje maszyny elektryczne mające dziesiątki lat, i stanowiące technikę sprzed pół wieku. Te maszyny kiedyś wreszcie muszą zakończyć swój żywot, a z tego co nie raz gdzieś czytam, to faktycznie powoli nadciąga czas, gdy przewoźnicy będą zmuszeni je wycofać i zastąpić je nowszymi. Zapewne też, to dlatego ostatnio coraz częściej się spotykamy z informacjami na temat zainteresowania bądź już zakupu nowoczesnych maszyn.
To jest lokomotywa produkowana w naszym kraju, więc myślę że jej cena będzie konkurencyjna w porównaniu do innych lokomotyw o podobnym przeznaczeniu, produkcji zagranicznej. Gdy już lokomotywa przejdzie okres prób, zostaną usunięte wady, zaś sama eksploatacja wypadnie zadowalająco, to przypuszczam, że któryś przewoźnik szybko będzie je chciał mieć u siebie.
Producent na swoich stronach internetowych nie podaje wprost dla jakich odbiorców maszyny mają być wytwarzane, jednak jest napisane z przeznaczeniem do pociągów towarowych. Dla prywaciarzy więc jak najbardziej.
 

Podobne wątki