Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
A te ślizgi/druciki, przyczepione na taśmę dwustronną, to wytrzymają te prędkości, przyśpieszenia i obciążenia?
Zwłaszcza, że taśma dwustronna to takiej paździerzy to się może kiepsko kleić. Chyba, że zalakierujesz uprzednio rowki?
Pomalowany i okablowany. Wydaje się, że technologia frezowania CNC samej jezdni jest bardzo dobra. Po testach, całość toru będzie hybrydą prototypu numer 1 oraz prototypu numer 2. Skrzynka oparta na wypalaniu laserem oraz jezdnia w technologii CNC.
Oczywiście, jaki sens miałyby wyścigi bez ścigania. Można regulować prędkość, można zmieniać tor jazdy na specjalnych zwrotnicach, można tankować paliwo, które zużywa się w trakcie jazdy. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu można symulować warunki pogodowe (deszcz), można symulować awarie samochodu.
Po głębszej analizie, zmniejszam powierzchnie toru na rzecz warsztatu, przecierz będę potrzebował trochę miejsca na te moje projekty.
Nowy szkic toru oraz wygospodarowane miejsce na warsztat, całe 3,92 metra kwadratowego.
To pewnie nie ma jakiegoś dużego znaczenia, ale ten kompaktowy układ wygląda bardziej jak prawdziwe tory wyścigowe. Także jak dla mnie zmiana na plus. Trzymam kciuki za dalsze postępy