• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ZNTK POPOWE - Czy uda się spędzić marzenia?

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Techniczna strona jest już brzydsza :-( Rama czeka na wkładki by wypełniły przestrzeń między "ramą" Zostanie jeszcze lekko przerobiona do napędu który jest już opracowywany.
A także przedstawiam budowę poprawionego gagsa.
Zacząłem od drzwi. Są grubsze od poprzednich. Rama ma 0,6mm zamiast 0,3mm.
 

Załączniki

OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Projektuję obecnie lokomotywę Ls60 w oczekiwaniu na części do Ls40, podobnie jak w przypadku Ls40 dokumentacją są zdjęcia i rysunek techniczny.
Mam problem z wymiarami
Ls40 znalazłem informację o szerokości ostoi 2400mm
Ls60 jest to 2970mm ( zakładam, że jest to szerokość kabiny która jest szersza od ostoi)
Więc o 57cm wychodzi szerzej co wydaje mi się dużo.
Na modelu jest to ponad 12mm szerzej niż w Ls40. (skala 0)
czy wymiar szerokości w LS 60 może być podany razem z poręczami?

Źródła informacji
Ls40
http://szopa.glogow.pl/node/18
Ls60
http://smkjaworzyna.pl.tl/Ls60_01--k1-5927-k2-.htm
Na zdjęciu nie wydaje się aż tak dużo szersza.
Co o tym sądzicie?
 

Załączniki

  • 262,7 KB Wyświetleń: 174

KHAB

Użytkownik
Donator forum
Reakcje
117 7 1
Jak przeczytałem na stronie Polskiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei, w 1961 r. w chrzanowskim „Fabloku” podjęto produkcję lokomotyw spalinowych typu Ls60 stanowiących rozwinięcie produkowanej do 1959 r. w tej fabryce serii Ls40. Uwzględniono przy tym uwagi zgłoszone w czasie eksploatacji maszyn typu Ls40. Aby poprawić warunki pracy drużyn trakcyjnych, dotychczas w zimie narażanych na bezpośredni kontakt z ujemnymi temperaturami, w nowych pojazdach zamontowano całkowicie zamkniętą budkę maszynisty pochodzącą z lokomotyw Ls150/SM03."

Rysunek SM03 znaleziony w sieci powinien rozwiać wątpliwości:
sm03-rzuty.jpg
 
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Dzięki za pomoc. Czyli wymiar 2790 mm to wymiar z poręczami. tego mi brakowało. Dzięki raz jeszcze.
 
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Ech takie tam chałturzenie.
Powoli popycham gagsa w ulepszonej wersji. Drzwi chodzą o niebo lepiej niż w poprzednim. Ślizgacz drzwi dostał okapnik. Rama podwozia chwilowo zapożyczona od wersji poprzedniej. Jest teraz równo i nie ma progu załadunku. Nowe deskowanie dostanie fazowanie.
20160617_190554.jpg
20160617_190614.jpg
 
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Wszystkich zainteresowanych modelem Ls40 w skali H0 zapraszam do kontaktu z kolegą Ostbahn.
.Od dziś dystrybucja i cena modelu jest w jego rękach.​
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Budowa gagsa w skali 0 dobiega końca ( wkrótce zdjęcia)
Budowa LS40 i Ls60 odwleka się z powodu braku części.
Prezentuje projekt po którym nastąpi bardzo długa przerwa projektów własnych. ( myślę , że minimum 1,5 roku)
Przerwa związana jest z chęcią zmontowania wszystkich blach które leżą i czekają, tych które są zamówione a także tych które trzeba zamówić by ukończyć to co zaczęte bo akurat brakuje czegoś.
Pu29 w skali 0. Początek projektowania cylindrów.

Bez tytułu.jpg
 
OP
OP
popowe

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Wydawało mi się, że farba optycznie zmniejszy te szpary a stało się odwrotnie.
Cena nauki. Ale warto ponieść koszta i wiedzieć na przyszłość, że tak się nie robi.
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.953 6 0
- można wybrnąć z tej kłopotliwej sytuacji myślę na przykład w ten sposób : ,że wszystko się zgadza jak najbardziej, ponieważ jest to wagon specjalnie tak wykonany/przystosowany ( w środkowej części właśnie specjalnie ze szparami po między deskami a na obydwu końcach oszalowanie budy wagonu bez szpar ) do przewozu ..?- ciekawe czy Kolega zgadnie ?
?
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
1.953 6 0
-teraz zaczęła się loteria było takie coś na prawdę czy nie , -ale tą kwestię najlepiej jak rozwiąże już Ktoś kompetentny w wagonach PKP zwłaszcza towarowych 4 i 5 epoki
- natomiast w sferze zabawy można dalej kombinować
 
Ostatnio edytowane:
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 13
Tabor 2
Tabor 3
Tabor 9
Tabor 9

Podobne wątki