• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ZNTK P-ń Wschód

Robert Reschka

Znany użytkownik
Tak to jest jak się nie odpowiada na pytania.
Możesz zrobić inną
Zobacz załącznik 294263
Żartowałem – piękna robota, szacun!

359 odpada, bo jest planowana jako Cargo. Były chyba tylko dwie Cargowskie z klasycznymi wiadrami. Jedna na 100%, EU07-359 i tą zrobię jako Cargo. Wiec mazowiecka musi być jakaś inna. Jaka zobaczymy. To właśnie mam fajnie, mogę na miesiąc przed produkcją sobie zadecydować, jaką będę robił… dlatego też nie odpowiadam na to co i kiedy będzie, bo nuż mnie coś kopnie i zrobię inną.
 

Zaqu

Znany użytkownik
Żartowałem – piękna robota, szacun!

359 odpada, bo jest planowana jako Cargo. Były chyba tylko dwie Cargowskie z klasycznymi wiadrami. Jedna na 100%, EU07-359 i tą zrobię jako Cargo. Wiec mazowiecka musi być jakaś inna. Jaka zobaczymy. To właśnie mam fajnie, mogę na miesiąc przed produkcją sobie zadecydować, jaką będę robił… dlatego też nie odpowiadam na to co i kiedy będzie, bo nuż mnie coś kopnie i zrobię inną.
A co to przeszkadza ze byłby jeden numer w rożnych malowaniach?
Ja się na siódemkę KM pisze na 100%
 

Gethvar

Znany użytkownik
Szkoda bo to wdzięczna lokomotywa, można ją podłączać do rożnych składów:
Zobacz załącznik 294486 Zobacz załącznik 294487

Podobnie jest z numerem 538, a może nawet lepiej
Zobacz załącznik 294488 Zobacz załącznik 294490

A tak w ogóle to jesteście bezkrytyczni i nie zauważyliście, że nie było w modelu stopni do kabin. Teraz już są.
Zobacz załącznik 294492
Może mam jakieś zwidy, ale pokazujesz na zdjęciach dwie lokomotywy, 359 i 538, więc skoro 359 odpada to może 538? ;) tą ostatnią z resztą można by wcisnąć jako taki bonus do serii numerów 400+
 

Podobne wątki