Pacific Fruit Express woził w 98 % owoce i warzywa. Te 2% to inne produkty wino, mięso i nabiał które głównie wożono w 50 tonowych chłodniach na wózkach pasażerskich. Tą R30-9 zrobiłem tak dla ciekawostki i trochę z przypadku. Miałem slajd z chłodnią o numerze 85210 (model powyżej tylko z jednym logiem), typ wydawał mi się znajomy ale za nic nie pasował do oryginalnej tabeli typów i numerów PFE. Odpowiedź przyszła dopiero od autora książki o chłodniach PFE, że po modyfikacji do przewozu mięsa, zmieniano numer wagonu.
Do pociągu włączyłem też chłodnię ART ponieważ w szczycie sezonu owocowego od czerwca do października (Kalifornia), PFE wypożyczał chłodnie innych przewoźników.
Do pociągu włączyłem też chłodnię ART ponieważ w szczycie sezonu owocowego od czerwca do października (Kalifornia), PFE wypożyczał chłodnie innych przewoźników.