• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ZNTK "Glendale"

OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#61
Postanowiłem trochę hurtowo podejść do tematu malowania: malowanie.jpg
Efekty już są w postaci wagonu bagażowego typ 60-B-10 Harriman , teraz jeszcze stopnie, patyna i oszklenie. Buda MDC z prawidłowym wykonanym podwoziem, włącznie z rozstawem wózków, na dachu imitacje blach na 'zakładkę' itd itd.
aIMG_8686.jpg aIMG_8710.jpg aIMG_8705.jpg a100_3320.jpg a100_3313.jpg
Jest to jeden z 9 wagonów które buduję do pociągu nr 71/72 Coast Mail pomiędzy Los Angeles - San Francisco. Przewiduje aż 5 różnych lokomotyw plus 2 extra które jako zastępstwo zostały uwiecznione w albumie "Southern Pacific in California".
 
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#65
60-C-6 Chair Cars bez klimy zbudowanz przez Pullman w 1915r. Malowanie po 1948r już bez dopisku "Lines" . Wagon o numerze 2041 był używany w pociągu Coast Mail z San Francisco do Los Angeles,i tak samo będzie u mnie.
aIMG_9962.jpg
bIMG_9969.jpg

Model powstał na bazie dosyć prostego wagonu Model Power, ale długość i rozkład nitów była ok. Wagon w realu ma długość 67 stóp ale SP podawało tylko długość przestrzeni pasażerskiej bez przedsionków czyli kodowo 60-C-6.
 
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#66
Zamówienie na ukończeniu. Pociąg Cotton Belt nr 8 z Pine Bluff w Arkansas do East St.Louis w Illinois, bardzo krótki jak na realia USA. Ostatni kurs odbył się 30 listopada 1959r. potem lokomotywa trafiła do Kalifornii do kompanii matki Southern Pacific i ciągneła Coast Mail.
Lokomotywa Alco PA1 ma usunięty hamulec dynamiczny, przebudowany dach, dodanąsiatkę i ruchomy wentylator itd. Wagony zostały przebudowane na podstawie planów, napisy zostały ułożone z pojedyńczych liter. Połączenia wagonowe przylegają do siebie nawet w ciasnych łukach. Pozostało już z tylko "zelektronizować" cały zestaw.

gIMG_7196.jpg aIMG_1483.jpg bIMG_1486.jpg cIMG_1488.jpg dIMG_1491.jpg eIMG_1494.jpg

fIMG_1495.jpg
 
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#69
Ależ ja to wiem, pomysł jest taki aby do stacji gdzie nastąpi wymiana na Cab Forward'a,Big Boy dociągał chłodnie PFE.
 
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#71
Dziś Halloween'owo. Lokomotywa Southern Pacific w malowaniu Halloween, które krótko bo tylko 2 miesiące w czerwcu i w lipcu 1958r było testowo używane do wyboru dalszego schematu malowania SP
aIMG_1359.jpg

aIMG_1348.jpg aIMG_1350.jpg
Model to przebudowany F7 od Stewart-Kato.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#75
Z warsztatu zjechało 4 chłodnie i 1 lodownia:

aIMG_1387.jpg aIMG_1388.jpg aIMG_1497.jpg
bIMG_1498.jpg
Accurail, nowa rama i czołownica, detale Cal-scale, detail west, wózki Kadee sprężynowane.

aIMG_1385.jpg aIMG_1386.jpg aIMG_1501.jpg aIMG_1502.jpg
Maerkiln / Trix - nowa podłoga drewnina, rama Maerklina po zmianach, puszki sprzęgowe Kadee, koła 0.88 do skali P87
 
OP
OP
RS11

RS11

Znany użytkownik
#76
aIMG_1375.jpg aIMG_1377.jpg aIMG_1378.jpg aIMG_1379.jpg
Lodownia - kitbash ściany Accurail, dach Athearn/ Wszystkie lane detale zeszlifowane i dodane przestrzenne poręcze i drabinki.
Prawidłowa rama Betendorfa, koła 0.88
aIMG_0289.jpg aIMG_0293.jpg aIMG_1381.jpg
aIMG_1383.jpg
Accurail, detale lane zeszlifowane i zastąpione przestrzennymi, prawidłowa rama tzw "shop frame", wózki kadee sprężynowane

aIMG_1373.jpg aIMG_1374.jpg
Maerklin/Trix usunięta kinematyka i zastąpiona puszkami kadee, wózki sprężynowane kadee
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki