• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mój ZNTK ZNTK Czernichów

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.385 2 0
#1
Witam,

Po wrzuceniu zdjęć przerobionej "czekolady" w dziale "EU07 Piko" postanowiłem założyć swój wątek z przeróbkami i relacjonować przebudowy, konwersje, czy inne takie.. ;) Jako iż trochę tego już narobiłem, a ciągle coś dłubię, myślę że wątek będzie się rozwijał :cool:
Z względu na to, że modelarstwem nie zajmuję się od wielu lat, to pewnych rzeczy jeszcze nie wiem, nie potrafię wykonać, albo po prostu pomijam. Dlatego liczę na konstruktywną krytykę, uwagi i porady :)


Na początek wrzucę kilka zdjęć przerobionych siódemek itp.


Zapraszam.
 

Załączniki

DarekW

Znany użytkownik
Reakcje
1.322 16 0
#2
Zacznijmy od malowania obudowy kloszy, bo ze zdjęć widać że założyłeś je bez malowania.
Lampy do siódemki od Kluby mają to jako osobny element. Patentów jest tyle ilu modelarzy. Najprostszy to przykleić je do taśmy maskującej od strony niewidocznej i pomalować ale przy tym sposobie trzeba pamiętać o cienkiej warstwie farby (o podkładzie nie wspomnę). Kolejny to przyszykowanie elementu z drewnianego patyczka o odpowiedniej średnicy, takiej by obudowa wchodziła na wcisk ale tak by przy małym nakładzie siły dała się zdjąć.
Przy tych siódemkach można jeszcze wiele poprawiać ale na razie tyle.
 
OP
OP
Merlin

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.385 2 0
#3