Witam wszystkich.
Kolekcjonuję tabor PKP z epoki IVa. Swoje modele (w większości wagony towarowe) modyfikuję tak, aby jak najbardziej upodobnić je do pierwowzoru. Wymieniam poręcze na cienkie 0,3 milimetrowe, dodaję stopnie manewrowych najczęściej z firmy Kluba lub EFC, dodaję również uchwyty dla spinaczy, kratki do nalepek (WM-Model lub Modart) oraz uchwyty sygnałów końca pociągu. Patynę wykonuje kolega Zepfot. Najważniejsza modyfikacja to usunięcie kinematyki krótkiego sprzęgu i zastąpienie go działającą imitacją sprzęgu śrubowego z firmy Kluba.
Żeby dało się jeździć takim taborem wymieniam jeszcze fabryczne zderzaki na sprężynujące z firmy Weinnert. Wagony z firmy Liliput, a mam ich kilka w większości wyposażone są fabrycznie w ruchome zderzaki. Tak wyposażony tabor potrafi pokonać łuki R4 Roco Geoline.
Na zdjęciach węglarka PKP 9W .Es (Wddo) Roco i węglarka PKP Villach .E (Wddo).
Kolekcjonuję tabor PKP z epoki IVa. Swoje modele (w większości wagony towarowe) modyfikuję tak, aby jak najbardziej upodobnić je do pierwowzoru. Wymieniam poręcze na cienkie 0,3 milimetrowe, dodaję stopnie manewrowych najczęściej z firmy Kluba lub EFC, dodaję również uchwyty dla spinaczy, kratki do nalepek (WM-Model lub Modart) oraz uchwyty sygnałów końca pociągu. Patynę wykonuje kolega Zepfot. Najważniejsza modyfikacja to usunięcie kinematyki krótkiego sprzęgu i zastąpienie go działającą imitacją sprzęgu śrubowego z firmy Kluba.
Żeby dało się jeździć takim taborem wymieniam jeszcze fabryczne zderzaki na sprężynujące z firmy Weinnert. Wagony z firmy Liliput, a mam ich kilka w większości wyposażone są fabrycznie w ruchome zderzaki. Tak wyposażony tabor potrafi pokonać łuki R4 Roco Geoline.
Na zdjęciach węglarka PKP 9W .Es (Wddo) Roco i węglarka PKP Villach .E (Wddo).
- 1
- 3
- Pokaż wszystkie