Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jest wątek o Maratonie, musi być i o Griffinie, który ma dzis swoją premierę w Berlinie. W mojej opinii wyglądem rozkłada Pesę na Łopatki ... (fotki za Rynkiem Kolejowym)
Jednak w ZNLE powiini zastosować odwrotną kolorystykę swoich lokomotyw. Dragon jako lokomotywa towarowa powinien być w nawiązaniu do tradycyjnej barwy zielony, zaś Ggriffin powinien być pomarańczowy chcąc ze swoją vmax=200 km/h przejąć obsadę lini i tradycje takich lokomotyw jak EP05, EP08 czy EP09, które to miały takie barwy przenosząc je w nowoczesny świat techniki.
Wystarczyło by takze miejsca na logo przyszłego przewoźnika.
Kuźwa, ten Griffin wygląda świetnie, a kolorystyka też moim zdaniem dobra Chłopaki dają radę ze swoimi projektami. Teraz tylko patrzeć, jak ktoś się zainteresuje tematem i loki rozejdą się w mgnieniu oka po zarządach..
Te elementy to zapewne to samo co stoi na ziemi przed lokomotywą, czyli jakieś reflektory stanowiące zapewne część wystroju służącego pokazowi lokomotywy.
A co do wyglądu, to jak patrzę na czoła, to tak jakbym patrzył na Taurusa Siemensa, tylko z innymi reflektorami.
Te elementy to zapewne to samo co stoi na ziemi przed lokomotywą, czyli jakieś reflektory stanowiące zapewne część wystroju służącego pokazowi lokomotywy.
Tam obok stał tramwaj Pesy, nie chciało mi się bawić.
Żeby nie zaczynać nowego wątku dla kilku zdjęć, postanowiłem tu wrzucić dwa dziwadełka: propozycja wagonów metra dla London Underground i hybrydowa lokomotywa Vossloh. Oba na razie tylko jako modele.
Boże drogi!!!!! Toż to nawet trudno nazwać brzydactwem - szczególnie to ohydztwo dwunapędowe! Autor tego "cudu" powinien dostać dożywotni zakaz projektowania czegokolwiek