• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ZNLE Griffin

teigrekty2

Znany użytkownik
#61
W Jeleniej stoja sputniki, moim zdaniem sa to maszyny wiekowe, niezawodne i bardzo proste. Niektore firmy by chyba z checia przejely. W latach 90-tych na zlom poszly setki ET21 tylko dla tego ze nie bylo dla nich pracy. Teraz i tak stoja cale linie lokomotyw, chyba taniej jest powrocic je do pracy niz wydawac pieniadze i materialy na nowe. Niestety myslenie jest ze to przestarzaly tabor, bzdury. Nie ma nic prostszego niz lomomotywa na prad staly, myslenie jest jak typowe amerykanskie "keeping up with the jonses"-gonitwa za jonesami. Mozna spokojnie dodac ze jeden z magnesu jaki przyciaga ludzi z innych krajow do Polski to wlasnie to ze jest tu takie uczucie jak by swiat byl staly, spokojny. Polskie koleje pod koniec ery parowozow mialy szanse to wykorzystac ale zaprzepascili ta szanse. Wiem co mowie pomiewaz gadam ludzmi ktorzy byli tu odwiedzic i podzielaja moja opinie.
 

Gethvar

Znany użytkownik
#62
W Jeleniej stoja sputniki, moim zdaniem sa to maszyny wiekowe, niezawodne i bardzo proste. Niektore firmy by chyba z checia przejely. W latach 90-tych na zlom poszly setki ET21 tylko dla tego ze nie bylo dla nich pracy. Teraz i tak stoja cale linie lokomotyw, chyba taniej jest powrocic je do pracy niz wydawac pieniadze i materialy na nowe. Niestety myslenie jest ze to przestarzaly tabor, bzdury. Nie ma nic prostszego niz lomomotywa na prad staly, myslenie jest jak typowe amerykanskie "keeping up with the jonses"-gonitwa za jonesami. Mozna spokojnie dodac ze jeden z magnesu jaki przyciaga ludzi z innych krajow do Polski to wlasnie to ze jest tu takie uczucie jak by swiat byl staly, spokojny. Polskie koleje pod koniec ery parowozow mialy szanse to wykorzystac ale zaprzepascili ta szanse. Wiem co mowie pomiewaz gadam ludzmi ktorzy byli tu odwiedzic i podzielaja moja opinie.
Pytanie czy zadowala nas bycie skansenem Europy...
 

teigrekty2

Znany użytkownik
#63
Pytanie czy zadowala nas bycie skansenem Europy...
Jest takie powiedzenie-trzeba sie popatrzec z zewnatrz pudelka;) Tak myslalem ze zaraz zacznie bzyczec;) Kiedys zapytano syna Tupoleva (tego co zaprojektowal Tu144) po co tak szybko latac? Zastanowil sie nad odpowiedzia tak jak by nic nie mial do powiedzenia, wreszcie odpowiedzial-"bo jak polecisz predko to juz nie bedziesz chcial latac normalnie"-nie wiem czy bym sie zgodzil z tym stwierdzeniem.
 

teigrekty2

Znany użytkownik
#70
Szkoda tylko że tak husarzowato... mogli nawiązać do siódemki, nie tylko kolorem, który i tak pewnie zamienią no jakiś gustowny niebieski lub kolor kupy...
LMAO! No racja, ale jednak troche bardzjej urodziwy niz niemiec, gdyby ktos tak pomalowal czolownice na pomaranczowo. A co on tam robi/robil? Testy z IC?[DOUBLEPOST=1370965950][/DOUBLEPOST]
Zaprawdę niezwykle udany projekt. Bardzo mi się podoba,czego nie mogę powiedzieć o loku Pesy. I kolor też świetnie trafiony.
No ta Pesa wyglada na kuchenne meble razem z piecem:D
 

escobar

Znany użytkownik
#77
tutaj:

jest filmik jak Griffin jedzie do Czech (Velim) na testy:)
Pierwszy egzemplarz E4MSU w odróżnieniu od Pesa Marathon jest lokomotywą wielosystemową. Na tym torze doświadczalnym w Czechach jest napięcie:
3000 V (DC), 1500 V (DC), 25 kV AC (50 Hz) i 15 kV AC (16.7 Hz) oraz "trzecia szyna" dedykowana dla pojazdów dla metra.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Prawdziwa kolej 5
Prawdziwa kolej 28
Prawdziwa kolej 47

Podobne wątki