Nie wiem czy był wątek o np Semaforach Zbyszka - na pewno jest przegląd latarni i trochę o sieci.
Ale tutaj wrzucę i będę wam wrzucał trochę informacji o jego produktach i nowościach.
Czas na prezentację Tarczy ostrzegawczej przejazdowej TOP dla toru prawego i dla skrajni 4750 mm (4800 mm pomiędzy górą podstawy, a osią dolnych świateł).
ADTRANZ wprowadził TOP w 1996 roku, a KOMBUD w 1999 roku. TOP jest zrobiony na makietę edukacyjną na uczelnię dlatego nie posiada drabinki i kosza ochronnego oraz ma inną podstawę.
Jest to szybka próbna wersja dlatego na blaszkach można zobaczyć kilka błędów. W 2020 roku powstanie około 30 sztuk ponieważ na więcej raczej nie będzie czasu.
Będzie robiona wersja KOMBUD i BOMBARDIER/ADTRANZ. Różnica będzie w drzwiczkach i daszkach.
Na zdjęciach daszki są od KOMBUD - stosowane od 2018 ( w semaforach stosowane od 2001), a drzwiczki od ADTRANZ stosowane od 1990.
Będzie też wersja pierwsza z dwiema tarczami tłowymi jak dobrze zapamiętałem to z 1993 roku.
A teraz zdjęcia
Ale tutaj wrzucę i będę wam wrzucał trochę informacji o jego produktach i nowościach.
Czas na prezentację Tarczy ostrzegawczej przejazdowej TOP dla toru prawego i dla skrajni 4750 mm (4800 mm pomiędzy górą podstawy, a osią dolnych świateł).
ADTRANZ wprowadził TOP w 1996 roku, a KOMBUD w 1999 roku. TOP jest zrobiony na makietę edukacyjną na uczelnię dlatego nie posiada drabinki i kosza ochronnego oraz ma inną podstawę.
Jest to szybka próbna wersja dlatego na blaszkach można zobaczyć kilka błędów. W 2020 roku powstanie około 30 sztuk ponieważ na więcej raczej nie będzie czasu.
Będzie robiona wersja KOMBUD i BOMBARDIER/ADTRANZ. Różnica będzie w drzwiczkach i daszkach.
Na zdjęciach daszki są od KOMBUD - stosowane od 2018 ( w semaforach stosowane od 2001), a drzwiczki od ADTRANZ stosowane od 1990.
Będzie też wersja pierwsza z dwiema tarczami tłowymi jak dobrze zapamiętałem to z 1993 roku.
A teraz zdjęcia
- 1
- 1
- Pokaż wszystkie