Jeśli wierzyć schematowi producenta to:
- sterowanie wyłącznie prądem przemiennym 14-16V czyli z najzwyklejszego transformatora do akcesoriów, przełącznikiem (rys. 5a) lub dwoma przyciskami (rys. 5b)
- rys. 6 to sposób podłączenia styku polaryzacji krzyżownicy (blue, blau = niebieski; brown, braun = brązowy; white, weiss = biały)
- styk polaryzacji krzyżownicy dopuszcza obciążenie 24V - 0,5A czyli KONIECZNIE dodać trzeba jako jego zabezpieczenie żarówkę samochodową 12V-5W (max 10W) w przewodzie białym. Bez niej też będzie działać, ale przy zwarciu na rozjeździe może się ten styk przegrzać (booster daje zwykle w tory max nie mniej niż 3A). Dodatkowo zyskasz to, że przy takim zwarciu stanie tylko ta maszyna która robi zwarcie. Producent nie pisze by styk był w jakiś sposób zabezpieczony (np w MTB jest wewnątrz bezpiecznik polimerowy).
- ma wyłączniki krańcowe silnika czyli można go sterować przełącznikiem bistabilnym ze stykiem przełącznym (hebelkowym, dźwigniowym o dwóch pozycjach) według rys. 5a
- sterowanie: przewód wspólny red, rot = czerwony; kierunek A pink, rosa = różowy; kierunek B yellow, gelb = żółty
- sygnalizacja zwrotna położenia rozjazdu na pulpicie (to te dwie żarówki na rys. 5a które mogą być też LEDami z opornikiem i diodą): kierunek A green, grun = zielony; kierunek B grey, grau = szary. Żarówka zaświeca się dopiero po dojściu napędu do końcowego położenia czyli masz wskazanie FAKTYCZNEGO położenia napędu.
Piszę to WYŁĄCZNIE w oparciu o instrukcję producenta. Na wszelki wypadek sprawdź czy mam rację, zwłaszcza z przyporządkowaniem żarówek do położenia mechanizmu.
W instrukcji jest kilka ważnych informacji, np o sposobie montażu napędu, regulacji wyłączników krańcowych celem uzyskania potrzebnego skoku napędu itp. Chodzi o punkty 1-7 i rysunki 1-6.
Jeśli nie znasz technicznego angielskiego ani niemieckiego - skorzystaj choćby z tłumacza google (chyba że sprzedawca da instrukcję po polsku).