• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zapomniane stacje kolejowe w Polsce

OP
OP
Szwed1978

Szwed1978

Znany użytkownik
Co to znaczy koniec, chyba tylko tego odcinka, bo inaczej być nie może.
Koniec tej wycieczki po tych stacjach:) jeszcze most koło Jastarowia ale to inny wątek. :)
Wracając to jeszcze po drodze kilka stacji było min Czarnków ale juz się nie zatrzymywałem :( ponieważ musiałem w końcu dojechać do domu a ten powrót trwał prawie 10 godzin.
Na pewno jeszcze jakieś stacje odwiedzę:)
 

Kempol

Znany użytkownik
Donator forum
MSMK
GGM
Łapki, łubki oraz podkładki z linków podanych powyżej produkowane są w Hucie Królewskiej w Chorzowie. Według mojej wiedzy jest to jedyny zakład w Polsce, produkujący takie elementy.
 

Adamzalesie

Aktywny użytkownik
Donator forum
c.d.
Mały budynek trzy style budownictwa + jeszcze architektura WC
Zobacz załącznik 573590 Zobacz załącznik 573591

Kierunek Włoszakowice
Zobacz załącznik 573592

Tor przy rampie
Zobacz załącznik 573593 Zobacz załącznik 573594

Składnica opału w dawnych budynkach gospodarczych
Zobacz załącznik 573599 Zobacz załącznik 573600 Zobacz załącznik 573601

Widok z ulicy na budynek od drugiej strony
Zobacz załącznik 573602

Nawet pociąg się trafił
Zobacz załącznik 573603 Zobacz załącznik 573605 Zobacz załącznik 573606

Na stacji Nowawieś Mochy jest identyczny budynek (chodzi Mi o ta część po lewej stronie z czarnymi drzwiami)
Zobacz załącznik 573607

Przy rampie wskaźnik został nieruszony
Zobacz załącznik 573608

Jak widać tor opanowany całkowicie przez zieleń
Zobacz załącznik 573609

No a po tym to widać że ludzie tu mało chodzą. Szkielet leżał pomiędzy torami
Zobacz załącznik 573610
c.d.n.
Budynek dworca Krzycko Wielkie jest po prostu, piękny.:love:
Pomijam oczywiście WC, on jest w pewnych sytuacjach zawsze piękny.:devil:
 
OP
OP
Szwed1978

Szwed1978

Znany użytkownik
Gdańsk Kokoszki 1 sierpnia 2018 r.


Bocznica biegnąca do Centrostalu widok z drogi w kierunku stacji.
IMG_20180801_111333.jpg


Wjazd do Centrostalu
IMG_20180801_111337.jpg

Wiadukt nad drogą w prawo stacja Leźno w łewo kierunek Kokoszki
IMG_20180801_111543.jpg


Ściana wiaduktu bez tynku
IMG_20180801_111642.jpg


Widok z nasypu w kierunku Leźna
IMG_20180801_111710.jpg


... oraz w kierunku Gd. Kokoszki
IMG_20180801_111715.jpg
IMG_20180801_111746.jpg


Budynek stacyjny jest w w nie najlepszym stanie, z zamurowanymi oknami
IMG_20180801_112047.jpg


Widok w kierunku Kiełpinka
IMG_20180801_112105.jpg


Niektóre tory są wyłączone z ruchu
IMG_20180801_112125.jpg


Budynek stacyjny jak by się wyremontowało to by ładnie wyglądał...
IMG_20180801_112140.jpg


... gorzej z budynkiem WC który niedługo pod własnym ciężarem się rozpadnie
IMG_20180801_112143.jpg


Widok w kierunku Leźna
IMG_20180801_112214.jpg

... oraz kierunek Kiełpinek
IMG_20180801_112232.jpg


c.d.n.
 
OP
OP
Szwed1978

Szwed1978

Znany użytkownik
c.d.
Rozjazdy mają wymienione podkłady
IMG_20180801_112300.jpg
IMG_20180801_112328.jpg


... a część torów jest zarośnięta
IMG_20180801_112342.jpg
IMG_20180801_112345.jpg
IMG_20180801_112357.jpg


Rampa także jest zawładnięta przez zieleń
IMG_20180801_112405.jpg


Widok w kierunku Leźna
IMG_20180801_112444.jpg
IMG_20180801_112454.jpg


... oraz w kierunku Kiełpinka
IMG_20180801_112457.jpg
IMG_20180801_112515.jpg


Nastawnia jest pozbawiona wszystkich szyb i ma zamurowane drzwi i okna na dole
IMG_20180801_112527.jpg


Czoło rampy od strony nastawni
IMG_20180801_112533.jpg
IMG_20180801_112538.jpg
IMG_20180801_112748.jpg


Pozostałości po elementach nastawni jak była w budynku stacji ?
IMG_20180801_112808.jpg