Drugie zdjęcie beretu nie zrywa, ale pierwsze jest absolutnie obłędne
Na zdjęciu widać też most kolejowy z kratownicą i rozebrany w latach 70tych Most Krakusa, zbudowany z resztą w zakładach Zieleniewskiego z których zrobiono zdjęcie. Po lewej za tymi dwoma galarami byłaby widoczna jeszcze stacja Kraków-Wisła na Zabłociu. Kominy na lewym brzegu to podgórska elektrownia, wówczas służąca jako łaźnia miejska.
Udało mi się znaleźć całą panoramę.
http://blog.mhk.pl/wp-content/uploa...Miejskiej-fot.-Stanisław-Kolowca-ok.-1926.jpg
Wklejam jako link bo ma 3tys pikseli szerokości
Tutaj widać całą zabudowę miejskiej rzeźni, oczywiście z prowadzącym do niej torem. Z samej stacji Kraków Grzegórzki wychodziły widoczne na zdjęciu tory w kierunku miejskiej gazowni i elektrowni (te kominy na prawym brzegu, od lewej gazownia, po prawej elektrownia, a za nią jeszcze zajezdnia tramwajowa) oraz tor idący bulwarem wiślanym do stacji przeładunkowej na Skałce (za winklem rzeki
).
Za fotografującym znalazły się Zakłady Zieleniewskiego, Semperit, fabryka wódek i likierów na Dąbiu czy tory odstawcze stacji Grzegórzki.
Linia kolejowa widoczna na zdjęciu, ta na nasypie to odcinek między Krakowem Głównym a Krakowem Płaszowem. Zaraz za mostem po lewej jest przystanek Kraków Zabłocie (obecnie całkowicie przebudowany)a jasny budyneczek na nasypie, na lewo od rozwidlenia torów to Przystanek odstępowy Kraków Wesoła (budynki istnieją do dnia dzisiejszego).